- Intiem
- 3,00 ster(ren)
- Pijpen
- 3,00 ster(ren)
- Prostaat massage bij klant
- 4,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Ja
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Blond
- Cupmaat
- C
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Link naar advertentie
- https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/247-lana-sexy-ondeugend-meisje-braziliaans-2.html
- Totale kosten (in euro)
- 150
- Algemene beoordeling
- 3,00 ster(ren)
Onlangs bij deze dame geweest. Haar Engels was niet echt geweldig, maar ik begreep het merendeels wat ze zei. Ik vroeg voor een lichte dominantie maar ze kon er niet aan uit... Dan maar gewone seks. Alhoewel ze adverteert met pijpen zonder condoom, kwam dit niet aan de orde.
De seks was OK, niet wauw niet slecht, gewoon OK. Op bepaalde momenten kon ik goed door beuken, maar dit was ook maar met momenten... Het merendeel was op een rustig tempo aan doen met de nodige glijmiddel waardoor het moeilijk werd een erectie aan te houden. Ze deed echter wel haar best om ervoor te zorgen dat ik hard bleef.
Ze liet zich graag beffen en met haar borsten spelen, zolang het maar zacht bleef. Haar kletsnat maken was dan ook geen probleem.
In het algemeen was het een OK date zonder herhalingsgevaar. Ze ontvangt op het gekend adres in Zutendaal.
De seks was OK, niet wauw niet slecht, gewoon OK. Op bepaalde momenten kon ik goed door beuken, maar dit was ook maar met momenten... Het merendeel was op een rustig tempo aan doen met de nodige glijmiddel waardoor het moeilijk werd een erectie aan te houden. Ze deed echter wel haar best om ervoor te zorgen dat ik hard bleef.
Ze liet zich graag beffen en met haar borsten spelen, zolang het maar zacht bleef. Haar kletsnat maken was dan ook geen probleem.
In het algemeen was het een OK date zonder herhalingsgevaar. Ze ontvangt op het gekend adres in Zutendaal.