WHEM Laila Leiden

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ze was super mooi en extreem sexy. Vorig jaar mee gedatet. Helaas haar nummer wil ze niet op reageren en ik krijg maar één vinkje.

Hoop dat mensen hier zijn die misschien ervaring mee hebben en wellicht haar nieuwe advertentie/telefoon nummer weten? Laila is vast niet haar echte naam, maar ze beweerde ze is half Colombiaans en half Libanees.

Met haar heb ik geprobeerd een afspraak te maken voor een date, helaas is dat mislukt.
Wat ik me nog kan herinneren is dat ze vroeg om een foto van het benodigde contante geld op een recent poststuk, als veiligheidsmaatregel tegen fakers. Echter, ik krijg haast geen papieren post meer daar ik tegenwoordig vrijwel alles digitaal doe... Tja, ik vind dat wel zo logisch in 2024.
Dat werd hem dus niet.

Achteraf vond ik ergens in mijn woning nog wel een leeg postpakketje. Of dat had volstaan weet ik niet, ik heb daarna namelijk niet nog een keer geprobeerd met haar een afspraak te maken.
Ook omdat er bij de 1e poging nog meer dingen zijn gebeurd die voor mij niet prettig waren. Ik ga hier niet openbaar vertellen wat, ik wil haar niet zwartmaken.

Indien ik wel een recent poststuk had gehad, dan had het volgens mij een goede date kunnen zijn geweest, schat ik zo in.

Ik zou eigenlijk graag nog eens met haar willen daten. Wanneer ik een dame op het oog heb kan ik haar eigenlijk maar moeilijk loslaten.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan