- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 5,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Bare seks
- Klaarkomen in mond
- Pijpen deepthroat
- Pijpen zonder condoom
- Vingeren
- Gesproken taal
- Nederlands
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- West-Europees
- Leeftijd
- 30-35
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 120 minuten
- Dag
- Vrijdag
- Link naar advertentie
- http://www.afspraakjes.be/index.asp?pagina=search#{14496D6B-0CA1-4D39-AF77-3A5B608FA7B5}tab
- Totale kosten (in euro)
- 100
Bij deze mijn eerste bericht hier naar aanleiding van afgelopen vrijdag (18-04) in Heppen (La Vie Est Belle) bij een Barebang te zijn geweest met Lady S.
Toen ik aankwam (wat iets later was dan de starttijd) was het spel al begonnen en je kon zeker merken gedurende de avond
dat ze er zeker zin in had. Als je aan haar poesje aandacht gaf ging ze "gelijk" zo zitten zodat je haar lekker kon nemen en
vroeg ook regelmatig aan ons wat we nog wilden doen. Ook haar lekkere tieten schommelden heen en weer als ze lekker werd genomen
of iemand bereed en ze had ook geen probleem met zoenen.
Het was gelukkig niet heel druk (in totaal een 10 mannen naast haar man) waarvan een paar voor de korte tijd gingen en daardoor was er voor iedereen meer
dan genoeg tijd om aandacht te krijgen van Lady S.
Het is nog niet zeker dat ze later nog een keer een BB/GB doet maar als ze het doet kan ik haar zeker aanraden en zal (als het past in de agenda) er ook zeker weer bij zijn.
Voor degenen die wilden waren er condooms aanwezig maar geen van de aanwezigen heeft deze gebruikt.
Toen ik aankwam (wat iets later was dan de starttijd) was het spel al begonnen en je kon zeker merken gedurende de avond
dat ze er zeker zin in had. Als je aan haar poesje aandacht gaf ging ze "gelijk" zo zitten zodat je haar lekker kon nemen en
vroeg ook regelmatig aan ons wat we nog wilden doen. Ook haar lekkere tieten schommelden heen en weer als ze lekker werd genomen
of iemand bereed en ze had ook geen probleem met zoenen.
Het was gelukkig niet heel druk (in totaal een 10 mannen naast haar man) waarvan een paar voor de korte tijd gingen en daardoor was er voor iedereen meer
dan genoeg tijd om aandacht te krijgen van Lady S.
Het is nog niet zeker dat ze later nog een keer een BB/GB doet maar als ze het doet kan ik haar zeker aanraden en zal (als het past in de agenda) er ook zeker weer bij zijn.
Voor degenen die wilden waren er condooms aanwezig maar geen van de aanwezigen heeft deze gebruikt.