Recensie Rose, Apeldoorn 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Sjors Loper

Meubelstuk
1.217
11/10/21
554
15
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Aziatisch
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/5852445-rose
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Onlangs een afspraak met deze dame gemaakt. Aangekomen in de straat werden de appjes opeens niet meer ontvangen. En ik was precies op tijd. Ik heb een kwartier gewacht en toen kreeg ik "5 minutes please" als antwoord. Uiteindelijk toch het appartement in geloodst met de opdracht stil te zijn. Eerst was ze niet van de telefoon weg te slaan (niet appen, maar eten uitzoeken zag ik). Die ging aan de kant en werd gedurende de rest van het bezoek ook niet meer aangeraakt.

Ik kon gaan liggen en na de nodige doekjes pijpte ze me (te) kort zonder condoom. Vervolgens condoom eromheen en ging ze boven zitten. Ook dat was van korte duur en ik werd gebaard bovenop te komen. Eerst uitgebreid missio en boorstandje gedaan, toen lepeltje-lepeltje en uiteindelijk doggie voor de spiegel afgerond waarbij zij op het laatst rechtop tegen me aan hing zodat ik alles goed kon zien.

Dame is precies de dame van de foto. Slank, parmantige nepborstjes en een stevige bilpartij. Heerlijk lichaam.
Ze doet gewillig met alle standjes mee, maar echt interactie is er niet. Beetje zachtjes gekreun en dat is het. Wellicht ook omdat ik klant nummer zoveel was die dag. Ik zag op haar benen aardig wat blauwe plekken. Die zagen er qua omvang en locatie echt niet uit als mishandeling. Gewoon gevraagd en ze gaf aan dat het door de vele en soms ruwe seks kwam.

Ik kan geen halve sterren geven, anders waren het er 3,5 geweest, ruim voldoende.

Terug
Bovenaan Onderaan