- BDSM spel
- 5,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 5,00 ster(ren)
- Anaal bij klant
- 5,00 ster(ren)
- Prostaat massage bij klant
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Soft SM
- Gesproken taal
- Nederlands
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- West-Europees
- Leeftijd
- Duur van bezoek
- 90 minuten
- Link naar advertentie
- https://www.secretminds.club/meesteressen/Lady-Pia/
- Totale kosten (in euro)
- 300
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Sinds een maand of 2 ben ik aan het experimenteren met SM en Kinky sexy omdat ik weer een beetje spanning wil ervaren. ik heb zo 5 verschillende meesteressen bezocht. Michela, SaMantha, July, Cheyenne, Bizarre....Allemaal prima, en allemaal (gelukkig) met hun eigen stijl en programma. Ik had nog niet alle mogelijkheden geprobeerd, toen ik de recensies had gelezen van Lady Pia en haar foto's had gezien. Ze ontving me afgelopen donderdag in de secretminds club in den Haag. Ik had vooraf de do's en don'ts opgestuurd en geschreven wat ik nog niet had geprobeerd.
Pia is een bloedmooie "vamp", met een prachtig figuur en kleding die perfect bij haar staat. Ze had mijn lijstje goed gelezen en nam eea nog even met me door.
Nadat ik me in de douche had schoongepoetst kon het feest beginnen. Zo'n beetje alles op mijn lijstje kwam aan de orde, en bovendien had ze nog een paar hele "leuke" verrassingen. Ze heeft de beschikking over een mooie kamer, vol met speeltjes, en naar wens haalt ze er nog iemand bij.
Daarna nog even nagepraat en Pia kwam met een suggestie om eens een vacuüm bed te proberen. Dat ga ik dan ook zeker doen (met haar).
Herhalingsgevaar 100%
De grote boze wolf.
Pia is een bloedmooie "vamp", met een prachtig figuur en kleding die perfect bij haar staat. Ze had mijn lijstje goed gelezen en nam eea nog even met me door.
Nadat ik me in de douche had schoongepoetst kon het feest beginnen. Zo'n beetje alles op mijn lijstje kwam aan de orde, en bovendien had ze nog een paar hele "leuke" verrassingen. Ze heeft de beschikking over een mooie kamer, vol met speeltjes, en naar wens haalt ze er nog iemand bij.
Daarna nog even nagepraat en Pia kwam met een suggestie om eens een vacuüm bed te proberen. Dat ga ik dan ook zeker doen (met haar).
Herhalingsgevaar 100%
De grote boze wolf.