Voormalig lid 5546
Wandelaar
- 64
- 01/12/21
- 31
Iemand ervaring met lady sadic .uit Susteren en Maaseik ?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenJa dat is zeIk denk dat je deze bedoelt?
Dan zou ik proberen om de naam van de dame aan te passen in de kop. Zoekt beter.
Zou je wat meer kunnen vertellen over je sessie met haar?Meesteres Sadic? Ze lijkt geweldig op het eerste zicht. Ze kan gewoon niet opbrengen echt te zijn. Een meesteres die waarschijnlijk weer heeft moeten dealen met een slechte jeugd. Na onze sessie (vroeg hard canning) gewoonweg geen aftercare, ze kon me niet rap genoeg buiten krijgen! Blijf er weg is wat ik als raad kan geven!
Het zijn kleine dingen die het doen. Ik vroeg om harde caning, die heb ik gekregen. Maar heel het contact verloopt koel en zakelijk bij haar. Alles gebeurt via mail. Eenmaal aangekomen, direct naar boven, je moet al stil zijn voor de buren. Daarna moet je je snel snel uitkleden, kennismaken is geen tijd voor. Ik kreeg wat ik vroeg. Een harde caning, bloedde goed. Het spel was wat ik vroeg. Maar erna blijft ze ook mooi in haar "rol". Ze dept je even schoon met de handdoek en klaar. Niet de kans je even op te frissen, rap weer aan doen, geld afgeven en klaar.Zou je wat meer kunnen vertellen over je sessie met haar?
Waarom niet?Heb je de voorgaande reacties gelezen?
En toch wil je nog gaan?
Ze is inderdaad heel meelevend. Tot ze ineens kan omdraaien zoals een blad aan een boom en dan wilt ze ineens niksWaarom niet?
Ik lees 1 recentie, waardoor je kunt twijfelen. Maar dat is 1 advertentie van 1 iemand zijn ervaring. Ik heb dit soort momenten ook bij andere meesteressen gehad, waardoor ik mijn twijfels kan hebben over iemand. Kan ook gewoon zijn dat er geen klik tussen beide is/was. Slecht moment?
We lezen hier maar 1 kant van het verhaal.
Ik lees een twitter berichtje waarin ze heel duidelijk aangeeft waar ze naar op zoek is voor een bepaalde bepaalde sessie. Ofwel duidelijkheid, zodat er geen misverstand is of kan zijn. Wat is daar mis mee? Ik heb ook bepaalde fantasieën die ik deel, waarom de Meesteres op kan inspelen. Niet heel veel anders zoals ik het zie.
Daarnaast lees ik een positieve reactie.
Op de mail contacten die ik tot nu toe met haar heb gehad, heb ik bijvoorbeeld al een hele andere ervaring.
Ze was heel meedenkend of ik ook voor bepaalde dingen open stond en had er al zin in.
Neutraal gezien 2 reviews, waarvan 1 positief en 1 negatief.
Hi Lees net je review maar ik heb totaal andere ervaring met haar. Kort geleden voor de 1e keer bij haar geweest juist vanwege de No mercy gedachte die ze uitstraalt op haar site in in haar berichten. Inderdaad gelijk naar boven geen kleffe kennismaking maar gelijk, pats boem letterlijk en figuurlijk, duidelijk wie er de baas is. Ik vond dat heerlijk en zat direct in de flow. Harde caning gehad, naalden, flinke petsen in mijn gezicht en nog allerlei andere bijkomende zaken mogen ondergaan. Sessie van 3 uur gehad waarna ik lekker kon douchen en nog heel fijn heb kunnen napraten. Wat mij betreft een aanrader voor de echte slaven onder ons. Sadie is heel duidelijk in wat je kan verwachten en voor mij een waanzinnig interessante Meesters die inderdaad zelf bepaald wat ze doet en hoe. Ik ga binnenkort weer terug om weer te genieten van deze harde maar heel duidelijke Mooie Meesteres.Bij de sessie met haar had ik een zeer onveilig gevoel, zeker hoe ze je na de sessie zonder enige aftercare laat gaan. Heb al veel gezien maar dit? En aangezien het precies niet getoond mag worden. Nog maar eens: Wie zoiets post, kan het niet goed voor met iemand hebben. Die willen enkel hun woede kwijt en dat kan alleen maar eens een keer verkeerd aflopen.