Ik ben een trouwe bezoeker van massage salons, kan wel stellen dat het mijn grootste hobby is. Ga vaak naar Massagewereld, maar maak ook wel eens uitstapjes naar andere high end salons. LF leek me veel belovend dus me laten verrassen door Aurelia. LF heeft zelfstandige dames, dus de welbekende extra s verschillen per dame. Hoog instap tarief van 160 en beetje vaag wat je daar nu allemaal voor krijgt. Aurelia is mooie exotische dame, met Franse roots ( jawel) en geeft bijzonder lekkere en spannende BtB. Vergelijkbaar met body intensief bij MW. Kortom gewoon goed/prima en dat tientje extra tov MW…laten we het houden op segmentatie of zo. Geen extra
Maar dan mijn ervaring met Zoe. Totaal geen BtB toen ik op rug lag. 2 min een beetje met haar billen toen ik me uiteindelijk mocht omdraaien. Haar respectvol aanraken….liever niet. Direct naar finale werken zonder enige tease en binnen 55 minuten zat ik weer in de auto. Je kan je dag niet hebben en of geen klik, maar dit was echt een drama. In mijn optiek is er een ondergrens aan wat je moet ontvangen aan " beleving" zeker in deze prijsklasse. Ik laat LF voorlopig links liggen en hoop dat ze door opstartfase heen komen en in een latere fase betere belevingen Kunnen garanderen.