- Massage met hoogtepunt
- 2,00 ster(ren)
- Duur van bezoek
- 45 minuten
- Dag
- Zondag
- Link naar advertentie
- https://www.redlights.be/prive-ontvangst/fetish/kinky-ero-massagegoldenshowernylons-en-high-heels-fetisj.html
- Totale kosten (in euro)
- 150
De advertentie belooft. Afspraak gemaakt en erheen. Ze ontvangt in het huis van haar meester. Mooi groot huis in een rustige wijk, alles piekfijn. Het is al langer geleden dat ik er was en heb nooit een review willen schrijven omdat er niks goeds over te zeggen is. Toch een beetje angst voor repercussies als dit negatieve stukje te kort na bezoek online komt. Het huis is piekfijn maar Kyra is een oud vel. Dat was ze destijds al maar ik kwam ze laatst tegen en het is nu net zo'n appeltje dat al 6 weken geleden weg had gemoeten. Delphine Lecompte is er een lekker wijf bij.
Had alleen massage afgesproken en ze ging zonder mij wassen aan de slag. Massage trok op niks en met veel moeite wist ze mij klaar te maken. Toen was het voorbij, ik mocht niet douchen maar alleen aan de wasbak afvegen met washandje. Ik moest haar meester nog begroeten blijkbaar.
Daarna snel weg. Never again.
Ik voelde mij niet veilig.
Had alleen massage afgesproken en ze ging zonder mij wassen aan de slag. Massage trok op niks en met veel moeite wist ze mij klaar te maken. Toen was het voorbij, ik mocht niet douchen maar alleen aan de wasbak afvegen met washandje. Ik moest haar meester nog begroeten blijkbaar.
Daarna snel weg. Never again.
Ik voelde mij niet veilig.