- Intiem
- 1,00 ster(ren)
- Pijpen
- 2,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Ja
- Algehele Hygiëne
- Voldoende
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- D
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 15 minuten
- Shift
- Middag
- Dag
- Zaterdag
- Totale kosten (in euro)
- 50
- Algemene beoordeling
- 2,00 ster(ren)
Er was een thread over een dame, Kaylee genaamd; Aan de overkant van de straat. Ik denk niet dat het om de zelfde dame gaat. Ze had sluik zwart haar. Eens de stilleto's uit, was ze maar net iets over 1m60. Ze verborg haar acne achtig gezicht onder een dikke laag make up. Ze droeg een zwart kleedje, die een goed overzicht gaven over haar boezem. Voor de rest had ze een mooi zandloper figuur met prachtige natuurlijke D cup borsten. Ik mocht haar tepels lekker in de mond nemen. Ze waarschuwde, het voorzichtig aan te doen. Het pijpen was heel kort en maar zwakjes. Een slecht voorteken, zo zou later blijken. Ik vroeg naar classic position - missionaris dus - om te beginnen. Ik het niet laten haar eerst eens goed te beffen. Wat ze uitgebreid toeliet. Het was meteen ook het hoogtepunt - of misschien beter haar 'hoogtepunt' - van het bezoek. Toen ging alles pijlsnel bergafwaarts. Toen ik aan het neuken toekwam, hield ze haar dijen half toe. Bijgevolg ging mijn lid maar halfweg in haar vagina. Toen ik wat steviger begon door te beuken. Kneep ze haar dijen nog wat meer toe. En begon ze van 'easy!' Toen stopte ze. Ik dacht dat het om een positie wissel zou gaan. Maar ze zij me, 'time is up!' En dat ik moest bijbetalen om verder te doen! We waren nog geen 10 minuten bezig! Ik zij neen. En vroeg haar het op zijn minst manueel af te werken. Ze zei mij dat zelf maar te doen en ging zich opfrissen. Ik ben haar gevolgd. En heb dan nog even met haar borsten gespeeld, terwijl ik mezelf klaar trok. Hoewel het een niet geheel een slechte ervaring was (beffen, tieten zuigen). Duidelijk een te mijden meid. Zeker geen herhalingsgevaar!