Heb ik vast wel die 'roze' bril op als ik je bezoek. Haha! Zie nog altijd dat 'mooie prentje'!We mogen is lachen he iedereen alvast een gelukkig nieuwjaar gewenst !!!
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenHeb ik vast wel die 'roze' bril op als ik je bezoek. Haha! Zie nog altijd dat 'mooie prentje'!We mogen is lachen he iedereen alvast een gelukkig nieuwjaar gewenst !!!
Heb me al dood gelachen met dit prentjeHeb ik vast wel die 'roze' bril op als ik je bezoek. Haha! Zie nog altijd dat 'mooie prentje'!
Volgende keer dat ik naar je toekom wil je mij dan eens zo aankijkenWe mogen is lachen he iedereen alvast een gelukkig nieuwjaar gewenst !!!
Bedoel je dit?Volgende keer dat ik naar je toekom wil je mij dan eens zo aankijken
Eigenlijk wel jaBedoel je dit?
Big Eyes Blinking GIF - Big Eyes Blinking Cheetah - Discover & Share GIFs
Click to view the GIFtenor.com
Jazeker al 10 jaar … in 2008 eerste keer , ergens tussendoor ezns 3 jaar gestopt , en ook half tijds enzo … maar idd ,kan zijn dat je al bij me was toen , in men jonge jarenHoe veel jaar ben jij al DVP Kyara ? Ik dacht dat ik je ruim 10 jaar geleden al eens bezocht heb. groetjes.
16/01 tot 26/01Wanneer is ze in vakantie?
Dan is het 10 jaar geleden geweest, ben ik ook vaak geweest. Heerlijke dameJazeker al 10 jaar … in 2008 eerste keer , ergens tussendoor ezns 3 jaar gestopt , en ook half tijds enzo … maar idd ,kan zijn dat je al bij me was toen , in men jonge jaren
☺ dankjewel voor deze woordenIk ben een long time lurker hier en vroeger op hookers (op enkele postings na) maar na een hemelse ervaring moet ik het toch van me afschrijven.
(Disclaimer : ik zit nog met men hoofd in de wolken wanneer ik dit schrijf )
Reeds vele jaren geleden heb ik me een eerste keer door Kyara laten verwennen. Vanaf de eerste keer onder de indruk van haar hemelse bj kunsten. Nu ben ik niet iemand die maandelijks een meisje bezoekt en als het gebeurt is het altijd last minute. Dus mijn bezoekjes door de jaren heen aan Kyara zijn schaars. Nu was het meerdere jaren geleden, want als je zomaar gaat aanbellen is de kans heel groot dat ze bezet is.
Dan kom je misschien wel bij Mia terecht, ook niet slecht, maar dat is een ander topic.
Maar vandaag was de tijd dus echt wel gekomen om de jongeheer nog eens te laten verwennen door K en voor de zekerheid dus maar gebeld voor een afspraak.
En jongens toch, wat had ik ze veel vroeger terug moeten bezoeken.
Ze is altijd zo vriendelijk en lief, heeft prachtige borsten en ze verwent je alsof je een gouden l*l hebt.
Dit is hier natuurlijk allemaal al gezegd en geschreven maar wil hierbij nogmaals de status van queen K bevestigen
Hetzelfde geld hier voor mijHaha! Gelukkig zit deze aardige dame voor mij dus wel degelijk op (veel) minder afstand! Love it!
Ook meteen weer goed voor de ESG-score he! Minder CO2 uitstoot!Hetzelfde geld hier voor mij
Daar is hier geen gebrek aan bij deze topperEn... wat dat andere 'stoten' betreft... kan ik echt wel lekker voluit gaan hoor! Haha!
Maar hun agenda klopt zelden of nooit! Meisjes beslissen vaak last minute of ze al fan niet komen.Hun agenda staat op hun website. Doorklikken naar het forum, daar vind je het uurrooster voor elke week.
Rond de 40, maar wel best een heel mooi figuurtje, Maya is 30 ofzo en haar figuur kan er totaal niet aan tippen..... om maar een voorbeeld te noemen. Is idd wel een lieve dame, weinig of niets op aan te merken.... ouder worden we helaas allemaal.... Maar ervaring is ook nuttig. Dus.... ik vind haar nog steeds echt de moeite om te zien ondanks de leeftijd zenne..... En blijkbaar ben ik niet de enige.... De buitenlanders zijn soms ook mooier van figuur en helft jonger, maar 'deftig' zoenen is er vaak niet bij zoals bij Kyara. Zeker niet bij de Roemeense dames, dan kun je al even goed naar de schipperstraat.... alle ja Roemeense genoeg daar, met krak dezelfde service en goedkoper ... Al zijn Dea en Roxanne natuurlijk wel echt de mooiste meisjes, die je u maar kunt inbeelden. Maar weerom in de schipperstraat ook dus nja..... Tis maar een kwestie van perspectief. Ik vind Kyara echt wel top! Punt uit....Hoe oud schat je haar dan?
Bedankt voor de review … en tja wat kan ik zeggen , ik kan niet iedereens type zijn he maar je zegt het op een respectvolle manier alvast !Een tijdje terug een leuke date gehad met Kyara. Leuk huis ook met nog andere meiden waarvan er enkele mijn aandacht trokken toen ik in het salon op Kyara wachtte.
Kyara kan je wat omschrijven als een leuke zotte doos die al het mogelijke doet om je een leuke tijd te geven.
De eerlijkheid gebied me om te zeggen dat ze een beetje afwijkt van men type maar ik wil daarmee geen afbreuk doen aan haar kwaliteiten. Want die heeft ze.
Het uurtje was zo om. Lekker pijpen zc, en seks in verschillende leuke standjes.
Herhalingsgevaar? Daar ben ik nog niet uit. Maar leuk is ze wel.
Graag gedaan @Kyara kikiBedankt voor de review … en tja wat kan ik zeggen , ik kan niet iedereens type zijn he maar je zegt het op een respectvolle manier alvast !