Kun je op Kinky dames die "seks zonder condoom" aanbieden wegfilteren?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Kun je op Kinky dames die "seks zonder condoom" aanbieden wegfilteren? Hier in Den Haag is het een ware plaag. Een enorme groep mn Russinen die dat aanbied. En die sla ik over. Maar het verziekt het overzicht want de spoeling is sowieso dun in DH.

Zou ik fijn vinden.
Niet alleen selecteren op basis van aangeboden dienst maar ook selectie weglaten op basis van aangeboden diens.

Leest Kinky mee?
Idee?

Kun je op Kinky dames die "seks zonder condoom" aanbieden wegfilteren? Hier in Den Haag is het een ware plaag. Een enorme groep mn Russinen die dat aanbied. En die sla ik over. Maar het verziekt het overzicht want de spoeling is sowieso dun in DH.
Was het maar waar, ben er ook wel klaar mee, bah vieze muffe kleffe grot die stikt naar een ander z'n sperma, moet er niet aan denken 🤮

Ik denk zo te lezen dat je juist op dit soort vrouwen valt en dan wordt het lastig.
Ik zoek ook geen vrouwen die het aanbieden, maar er zijn er genoeg die er niet mee adverteren en het toch doen.
Dus een filter heeft dan geen waarde.
Zelfs als in de tekst staat intiem enkel met condoom is mijn eigen ervaring.

Kunnen filteren op aangekruiste diensten is ook niet altijd de oplossing.
Er zijn heel wat dames die volgens hun advertentie geen nzc aanbieden maar eenmaal ter plaatse kan het toch gewoon, al dan niet mis bijbetaling. Er zijn er zelf bij die gewoon geen condooms in huis hebben.
Dus die dames ga je er nooit kunnen uitfilteren.

Kunnen filteren op aangekruiste diensten is ook niet altijd de oplossing.
Er zijn heel wat dames die volgens hun advertentie geen nzc aanbieden maar eenmaal ter plaatse kan het toch gewoon, al dan niet mis bijbetaling. Er zijn er zelf bij die gewoon geen condooms in huis hebben.
Dus die dames ga je er nooit kunnen uitfilteren.
Maar wel 95% filter je weg, de laatste 5% bevraag je in de app of aan de telefoon of ze het ook zonder doen, is het antwoord nee dan is het kaft van het koren gescheiden 👍

Maar wel 95% filter je weg, de laatste 5% bevraag je in de app of aan de telefoon of ze het ook zonder doen, is het antwoord nee dan is het kaft van het koren gescheiden 👍
Degene die nzc aanbieden en het in hun advertentie vermelden kan je zo inderdaad wegfilteren. Maar er zijn nog steeds dames te vinden die niet adverteren met nzc, het ook aan de telefoon niet toegeven, maar waarbij je eens ter plaatse gerust zonder condoom kan neuken als je het een beetje subtiel aanpakt. Dergelijke dames kan je alleen ontmaskeren als je het zelf ter plaatse hebt ervaren, of die op fora zoals hier vermeld worden.

Degene die nzc aanbieden en het in hun advertentie vermelden kan je zo inderdaad wegfilteren. Maar er zijn nog steeds dames te vinden die niet adverteren met nzc, het ook aan de telefoon niet toegeven, maar waarbij je eens ter plaatse gerust zonder condoom kan neuken als je het een beetje subtiel aanpakt. Dergelijke dames kan je alleen ontmaskeren als je het zelf ter plaatse hebt ervaren, of die op fora zoals hier vermeld worden.
Kijk dan is dat de laatste 2%

Ik heb het al eens in een ander topic geschreven, nzc komt meer voor als wij denken, ik denk dat ruim de helft zonder is te nemen, als ik naar mezelf kijk eerst met, wisselen en dan pijpen zonder, en dan weer neuken, dan zijn de meeste die er een klein beetje voor open staan om, en dan zie je de rubber niet meer.
Met shemale's zijn er niet veel die vast houden aan de rubber, denk volgens mij eigen ervaring 2 op 10 die toch bij safe zweren, als bovengenoemde situatie voor doet, zijn de meeste om.

Ik heb Kinky.nl een keer voorgesteld om dit in te bouwen, maar men zag het nut hier niet van en ik kreeg een vrij bot antwoord.

Ik ben blijkbaar niet de enige die nzc wil kunnen wegfilteren, dus hopelijk wijzigt het inzicht van Kinky.nl ooit.

Ik denk als je heel extreem genomen een dvp bezoekt die HIV én AIDS heeft maar je hebt het niet kunnen wegfilteren in je advertentie zoektocht en je denkt dat die dame in orde is want ze ziet er goed uit... foto's ok, je hebt alles gedaan wat je dacht te moeten doen, je gaat die dame bezoeken en neukt haar met condoom. Dan is er volgens mij geen gevaar, ook al is die dame besmet. En dan nog pijpen en beffen? Stel pijpen zonder condoom en beffen bij/met een dvp die HIV heeft (je dacht dat ze dus gezond was), krijg je per definitie besmetting door haar te laten pijpen zonder condoom? Ik denk het niet. Het gevaar is x-aantal keren groter, maar % gewijs moet je denk ik dan nog pech hebben om iets op te lopen. Maar de gouden regel, weet als je een dvp bezoek je nooit het fijne over haar zult weten. Pijpen zonder condoom en beffen zijn besmettelijker dan neuken met condoom. Wil je echt op save spelen, dan alles met condoom en beffen later. Hoe groot is de kans dat een dvp HIV heeft? Ik denk vooral in de shemale wereld veel groter dan bij vrouwen. Ga je meisjes uit Afrika, Azië bezoeken dan is de kans groter, maar HIV kan elke vrouw hebben opgelopen waar ze ook is geboren. Een dvp bezoeken is nooit zonder risico ook is het laag.

Last but not least: zegt een dvp tegen jou dat ze nooit zonder condoom neukt, dan zou ik zeggen, geloof haar dan vooral niet. Leuk dat ze dat zegt, maar een dvp doet haar eigen ding als jij weg bent. Het vlees is zwak, ook dat van een dvp, bij de perfecte date met mogelijk nog een cadeautje erbij en wat extra spaarcentjes in een romantische sfeer, geloof me maar, velen zullen het rubbertje laten, ook al doen ze nooit zonder.

Kun je op Kinky dames die "seks zonder condoom" aanbieden wegfilteren?
Ja dat kan al. Dan ga je naar uitgebreid zoeken. Daar heb je een heleboel selecties die je kan maken. Uiteindelijk zie je ook allemaal mogelijkheden die je kan aanvinken. Gewoon alles aanvinken en Neuken zonder condoom uit laten. Dan krijg je die mogelijkheden niet te zien. Andere dingen die je niet wilt kan je ook nog uitzetten. Wel zo makkelijk.

Dat werkt niet @MrSmith . Zojuist geprobeerd. Geslacht '"vrouw", alles aankruisen behalve nzc (meer dan 41 kon ik niet aankruisen), er stond nog steeds een nzc-dame op de eerste pagina.
Niet aangekruiste handelingen worden genegeerd in een zoekopdracht en kunnen er dus wel of niet zijn. Uitsluiten gaat niet.

Zinloze exercitie. Veel advertenties met ZC zijn slechts lokkertjes en wanneer puntje bij paaltje komt gaat het rubber erom heen.
Veel dames die er niet mee adverteren bieden het toch (spontaan?) aan.

Dus je beslissing moet je ter plaatse nemen.

Niet mee eens dat dit zinloos is.
Dames die nzc aanbieden zijn naar mijn mening sowieso gestoord of staan onder dwang. Als ik die er uit kan filteren, dan graag.
Dan blijft er uiteraard nog een kans dat de dames er niet mee adverteren en het toch doen, dat risico is er altijd.

Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan