Kun je op Kinky dames die "seks zonder condoom" aanbieden wegfilteren? Hier in Den Haag is het een ware plaag. Een enorme groep mn Russinen die dat aanbied. En die sla ik over. Maar het verziekt het overzicht want de spoeling is sowieso dun in DH.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenKun je op Kinky dames die "seks zonder condoom" aanbieden wegfilteren? Hier in Den Haag is het een ware plaag. Een enorme groep mn Russinen die dat aanbied. En die sla ik over. Maar het verziekt het overzicht want de spoeling is sowieso dun in DH.
Was het maar waar, ben er ook wel klaar mee, bah vieze muffe kleffe grot die stikt naar een ander z'n sperma, moet er niet aan denkenKun je op Kinky dames die "seks zonder condoom" aanbieden wegfilteren? Hier in Den Haag is het een ware plaag. Een enorme groep mn Russinen die dat aanbied. En die sla ik over. Maar het verziekt het overzicht want de spoeling is sowieso dun in DH.
Ja dat is ook waar maar vraag altijd of het mogelijk is en als ze zegen nee dan kom ik eraanGenoeg die niet aanbieden en toch doen
Het is maar de vraag of dames die dit niet vermelden het ook daadwerkelijk niet doen.Kun je op Kinky dames die "seks zonder condoom" aanbieden wegfilteren? Hier in Den Haag is het een ware plaag. Een enorme groep mn Russinen die dat aanbied. En die sla ik over. Maar het verziekt het overzicht want de spoeling is sowieso dun in DH.
Ik denk zo te lezen dat je juist op dit soort vrouwen valt en dan wordt het lastig.Kun je op Kinky dames die "seks zonder condoom" aanbieden wegfilteren? Hier in Den Haag is het een ware plaag. Een enorme groep mn Russinen die dat aanbied. En die sla ik over. Maar het verziekt het overzicht want de spoeling is sowieso dun in DH.
Heb al vaak smoes gehoord Ik doe nooit zonder maar voor jouw maak ik uitzondering als ik daar ben. Of ze steekt hem er gewoon in. Zonder te zeggenJa dat is ook waar maar vraag altijd of het mogelijk is en als ze zegen nee dan kom ik eraan
Kun je op Kinky dames die "seks zonder condoom" aanbieden wegfilteren? Hier in Den Haag is het een ware plaag. Een enorme groep mn Russinen die dat aanbied. En die sla ik over. Maar het verziekt het overzicht want de spoeling is sowieso dun in DH.
Of je krijgt een appje: gefeliciteerd, je wordt vaderEr komt een dag dan denk je kut had ik maar een condoom gebruikt als je bij de dokter zit en thuis de boel kan uitleggen. Succes
En dan heb je zoals hier in een ander draadje je eigen naam geven en heeft ze je kentekenOf je krijgt een appje: gefeliciteerd, je wordt vader
Maar wel 95% filter je weg, de laatste 5% bevraag je in de app of aan de telefoon of ze het ook zonder doen, is het antwoord nee dan is het kaft van het koren gescheidenKunnen filteren op aangekruiste diensten is ook niet altijd de oplossing.
Er zijn heel wat dames die volgens hun advertentie geen nzc aanbieden maar eenmaal ter plaatse kan het toch gewoon, al dan niet mis bijbetaling. Er zijn er zelf bij die gewoon geen condooms in huis hebben.
Dus die dames ga je er nooit kunnen uitfilteren.
Degene die nzc aanbieden en het in hun advertentie vermelden kan je zo inderdaad wegfilteren. Maar er zijn nog steeds dames te vinden die niet adverteren met nzc, het ook aan de telefoon niet toegeven, maar waarbij je eens ter plaatse gerust zonder condoom kan neuken als je het een beetje subtiel aanpakt. Dergelijke dames kan je alleen ontmaskeren als je het zelf ter plaatse hebt ervaren, of die op fora zoals hier vermeld worden.Maar wel 95% filter je weg, de laatste 5% bevraag je in de app of aan de telefoon of ze het ook zonder doen, is het antwoord nee dan is het kaft van het koren gescheiden
Kijk dan is dat de laatste 2%Degene die nzc aanbieden en het in hun advertentie vermelden kan je zo inderdaad wegfilteren. Maar er zijn nog steeds dames te vinden die niet adverteren met nzc, het ook aan de telefoon niet toegeven, maar waarbij je eens ter plaatse gerust zonder condoom kan neuken als je het een beetje subtiel aanpakt. Dergelijke dames kan je alleen ontmaskeren als je het zelf ter plaatse hebt ervaren, of die op fora zoals hier vermeld worden.
Gelukkig maar, alleen hebben die helemaal geen omzet hahahEn uiteraard zijn er ook dames, bij wie het in de advertentie staat, maar die het niet doen ....
Ja, en zo komt er nooit een einde aan een vraag. Wees zelfbewust en handel naar eigen wijsheid. Dat zouden meer mensen moeten doen en niet alleen wat betreft wandelen. Klaar.En uiteraard zijn er ook dames, bij wie het in de advertentie staat, maar die het niet doen ....
Ja dat kan al. Dan ga je naar uitgebreid zoeken. Daar heb je een heleboel selecties die je kan maken. Uiteindelijk zie je ook allemaal mogelijkheden die je kan aanvinken. Gewoon alles aanvinken en Neuken zonder condoom uit laten. Dan krijg je die mogelijkheden niet te zien. Andere dingen die je niet wilt kan je ook nog uitzetten. Wel zo makkelijk.Kun je op Kinky dames die "seks zonder condoom" aanbieden wegfilteren?