WHEM Kristina, Zaandam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
twee keer bezocht afgelopen mei. Mijn recensie op hookers is meegesleurd in de grote zelfvernietiging van dat forum.

Is de dame van de foto's. Wel prima, niet spectaculair. Verstaat wel Engels maar een hele conversatie houden zal denk ik niet gaan. Leukste aan haar vind ik wel dat ze wat weg heeft van mijn jeugdcrush Fabienne de Vries. Zou haar best nog keer bezoeken als er geen nieuw aanwas is.
 
Vandaag maar eens buiten mijn stad gaan wandelen, en mijn keuze op deze blondine.
Dank voor de tips guys, een half uur met deze dame afgesproken. Contact via whatsapp verliep snel.

Dame is denk ik iets ouder, rond de 28 schat ik.
slanke dame, lekkere tieten en billen.

Na de douche een beetje nog staand in de woonkamer teasen, vervolgens meegenomen naar de slaapkamer.
Met haar heerlijk lichaam kronkelt ze over me heen kusjes uitdelend, en begon ze me te pijpen zonder, ze heeft trouwens een tongpiercing en dat voelt echt supergeil aan, ze kijkt je daarbij ook regelmatig geil aan mmm.

Ook kort haar kutje geproeft waar ze beetje weerstand gaf.
Het neuken ging lekker, eerst haar bovenop en vervolgens in missio aardig volgehouden.
In midden van de hitte toch mijn zaad niet in kunnen houden.

Wou heel graag nog doggy kristina nemen, maar helaas.
Ik heb achteraf toch klein beetje spijt dat ik niet voor een uurtje ging.
Bij het omkleden gevraagd van het beffen, ze vind het heerlijk om gelikt te worden, alleen in een half uur wou ze me niet tekort doen.

herhalingsgevaar zeker !!
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan