Recensie Kristina, Den Haag, Doubletstraat 5 k4 3,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Rickdekoning

Meubelstuk
1.298
20/08/21
1.815
36
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Normaal Ga ik niet naar oost Europese dames maar deze Roemeense heeft iets leuks over zich.....
Iets verder zit haar blonde vriendin met iets vergelijkbaar leuks in haar gezicht
Ze is vriendelijk maakt een praatje leuke vriendelijke meid.

Borsten vallen enorm tegen....ik had lekkere Kleine tietjes verwacht maar bleken hangtieten.....Groot klein ...vind ik allemaal best maar ik houd niet van hangtieten

Na een Kleine zittende verkenning duwde ze me op mijn rug.....Nou ja ze heeft geen kracht daarvoor maar het signaal was duidelijk
Condoom om slappe lul.....ik had moeite om er hard van te worden....ze zat ook in de niet aanraken positie.....
Ze deed verder wel haar best.
In missio afgemaakt....daar werd hij wel hard van......ja lekker Jong meisje 🙈
Na afloop maakt ze een praatje en probeert ze een leuke sfeer te creeren

Ja pfff als het je type is niet slecht denk ik zo. Maar Voor mij blijft het bij een keer

En....ik mis nu mijn trein omdat ik deze recensie schrijf...en Albert Heijn is dicht dus geen bier.....wat ik allemaal voor jullie doe.....

Ze krijgt drie sterren....omdat ze haar best deed en een aardige meid is.....maar het is het niet voor mij.

Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Middag
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ik ben vandaag ook bij deze kleine meid geweest. Ze is veruit de jongste van de straat. Stond in haar witte ondergoed voor het raam.

Toen ik even stilstond en haar eens even rustig bekeek kon ik bijna haar kutje al zien. Na haar 10 seconden gebestudeerd te hebben toch doorgelopen.

Maar ze bleef in m'n achterhoofd zitten. Even later toch maar terug gelopen. Kleine glimlach en ik was verkocht.

Hoefde niet achter haar aan te lopen want haar bed ligt pal aan het raam.

Geld overhandigd en gaan. Ben het helaas eens met m'n voorganger dat haar lichaam minder strak is dan het lijkt.

Op bed gaan liggen en ze begon. M'n worst schoot zo in haar pijpmondje. Ze heeft wat tips nodig maar ze heeft er lekker op gekloven.

Toen was het tijd voor het echte werk. Gevraagd of ze op ellebogen en knieën wilde gaan zitten met het hoofd naar het gordijn. Geil idee dat je haar neukt terwijl ze met haar gezicht op 50cm van de straat zit.

Klein kontje vastgepakt en achter haar gaan zitten. Even laten wachten en toen vol m'n lul in haar jonge kutje geschoven. In tegenstelling tot Erica kan ze dit wel goed hebben.

Gashendel goed open gezet en haar erg hard geneukt. En haar opvallende gekreun te horen kon ze het waarderen.

Na even de gashendel wat afgezet. Toen haar schokkend gaan neuken. Uit het niets opeens een harde stoot. Was heerlijk.

Toen haar op haar rug gelegd. Heerlijk om zo'n klein meisje te neuken. Bovenop haar gaan liggen en haar reglementair geneukt. Na 30 seconden kwam ik grommende klaar.

Na afloop opvallend vriendelijk en lief. Enige is dus dat haar lichaam maakt iets tegen valt. Gaat maandag op vakantie

Terug
Bovenaan Onderaan