WHEM Kristin

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
16
25/04/22
11

OPGELET Deze dame is voor mij fake. Telkens geeft ze andere prijzen, dan 150 euro, dan 200 euro, dan neuken zonder 30 euro meer, anaal + 50 euro. Je kan aan haar prijzen niet meer aan uit. Heb haar daar op gewezen en werd zeer agressief. Ze ging mij op de fakerslist zetten op redlights. Wat ze blijkbaar ook gedaan heeft. Ze heeft gezet dat ik agressief ben en dat ik nooit kom opdagen als ik iemand laat komen. TE MIJDEN MEID. JE BENT GEWAARSCHUWD ...

Wat moet ik me bij die fakerslist voorstellen? Kan je dat zelf zien of je daar op staat, en waarom, en hoe raak je daar opnieuw af?
Normaal gezien moet je dvp zijn die adverteert op redlights. Je kan het vragen aan een bevriende dvp. Best is gewoon altijd een andere naam opgeven en werken met een tweede sim die je inwisselt als het krediet op is ipv heropladen. Als je dan eens wegloopt bij het openen van de deur omdat ze 20 kg meer wegen en 10 jaar ouder zijn, dan kunnen ze je niet veel maken door te liegen op de fakerlijst.

Heb met haar eens gesproken via WhatsApp. Bijzonder onbeschoft iemand. Ik heb toen niet meer verder gereageerd. Is uiteraard een indicatie van hoe zo'n date dan zou verlopen en in die miserie heb ik gewoon geen zin.

Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan