• De zoekmachine ligt er uit. Is bekend en in onderzoek.

Recensie Kristin, Amsterdam 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
13
16/05/24
22
4
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Overig
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Duur van bezoek
45 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/7966137-kristin
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Another 5 stars. Visiting Kristin was low-key divine. Kristin received me in a ground floor hotel room. She had no makeup; she looked natural and fresh, shy and innocent. From her pictures, she looks most like in the last picture (blue dress).

After a quick shower, we went to bed. The kissing was soft and natural, with gentle tongue play. The BJ was subtle but nice. Sex in missionary was gentle; she felt very tight. With her legs up, I sped up as she had warmed up, almost coming but holding back. When she was on top, I hugged her tightly and pumped into her. Finally, in doggy, she presented her best asset, as shown in her pictures, and I came intensely.

We were both hot, so I took another quick shower. As we chatted on the bed, she revealed she is 20 years old and has a 5-month-old daughter. My jaw dropped; she looked in such great shape. "You have…milk?" I asked. "Yes, look," she said, squeezing her boob, and a drop appeared. Wow. I slurped up the drop and kissed her. She lay on the bed, her perfect figure, skin, and hair like posing for a painting. What a divine moment. I gave her the extra I had in my wallet. After I dressed, I hugged her deeply and wished her the best. The "mom part" made me care for her.

Note: minimal English, dark room (she lets in more light, but if faces the street). The double bed is pretty uncomfortable and even split during activity but I laughed it off.

In sum, if you appreciate innocent, shy, and young (+ a mom) this is it. Very authentic experience with a 20 year old.



Note 2: This will be my final review for a long time. I've visited extensively recently, but now I have to leave. I just want to say, it is an amazing time to be a man in NL. I am so grateful that God created woman.
 
Laatst bewerkt:
Intiem
3,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/7966137-kristin
Totale kosten (in euro)
250
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Ik ben bij haar vorige bezoek aan het land bij haar geweest. Ik vond het niet zo super als Sebas eerlijk gezegd.

Afspreken en locatie waren goed. Begane grond van een bekende hotellocatie op de grens van Amsterdam West en Zuid.

Het grootste probleem was wat mij betreft het uiterlijk. Ze is de dame van de foto's, en zeker niet lelijk. Maar de foto's zijn genomen voor haar zwangerschap. Ze is wat forser, hoewel het wel redelijk goed verdeeld is over haar lichaam. Ze heeft geen overduidelijke tijgerstrepen of hangende delen. Het feit dat ze begin jaren 20 is zal daar wel aan meewerken. Toch is dit voor mij een minpunt omdat ik voor deze prijzen gewoon een onomstotelijke kanjer wil zien.

De sex zelf was ook niet zo denderend. Het kan zijn dat ze de vorige keer nog niet zoveel ervaring had, maar het was een beetje giechelig en passief. Ze deed wel mee, maar erg sexy was het niet. Ook had ze het idee dat het 1 keer klaarkomen zou zijn om de een of andere reden, maar deed ze uiteindelijk toch niet moeilijk over een 2e ronde. Haar lichaam liet zich niet lekker sturen en stoten voor mij, dus al met al was het niet zo goed.

Het laatste minpuntje vond ik dat ze 4-5 maanden na het bevallen al doorgeneukt wordt door klanten aan de andere kant van Europa. Ik wil geen morele vingers wijzen (als wandelaar nota bene), maar het gaf met toch meer een triest gevoel dan een geil gevoel.

Voor mij was het mijn geld niet waard, maar zoals je kan zien verschillen de meningen nogal.
 
Terug
Bovenaan Onderaan