Reageer op onderwerp

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Hi max,

Ik snap de achterliggende reden wel. Je bent een zelfstandige, neemt redelijk wat financieel risico. En een goede planning is belangrijk, vandaar het inschrijven.

Maar op een gegeven moment is vol ook effectief vol. Koppels kan je eventueel nog binnenlaten, maar single mannen zoals ik moet je jammer genoeg ook durven weigeren dan.

Misschien moet je de mogelijkheid geven om in te schrijven en korting te geven op diegene die zich ook effectief aanmelden, en al geld op voorhand overschrijven. Op.deze manier ga je meer zicht hebben op mensen die dan ook effectief komen.

Ook vraag ik me af hoeveel mannen 1 dame aankan. Is het een ratio 1 dame 10 mannen 1 dame en 15 mannen. Wanneer je 10 dames hebt en er zijn 150 mannen binnen, dan heb je natuurlijk een overrompeling. 1 op 1 is geen gangbang. Persoonlijk denk ik 1 dame en 6 of 7 mannen een goede verhouding is.

In iedere geval geweldig veel respect voor iemand die zulke feestjes durft te organiseren. En alsook de bunnies die hun ten volle geven aan de vele mannen!

Terug
Bovenaan Onderaan