Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenKun je uitleggen wat je precies opwindend vindt aan een rits? Het open en dicht ritsen oid?
Heb je al geprobeerd om een jas mee te nemen bij een bezoek aan een DVP?Ik heb een fetish voor regenpakken, heb tot nu toe nog geen dvp gevonden die dat wil dragen helaas...
Voor ritsenfetish voel ik eerlijk gezegd niks. Maar sex zonder nylonkousen dat is voor me een conditio sine qua non. Een meisje zonder mooie voeten en nylons (liefst vastgeknoopt aan jaretellles) dat is een not-done. Hoe mooi ze ook mag zijn. Ik begrijp je verlangens. En in een ramenbuurt zal je dit wellicht nooit tegenkomen. En zezelf meebrengen? Dan is de spanning dan ook al voor de helft voorbij.Wie heeft er ook een kleding- of ritsenfetish?
Doe eens gewoon johconditio sine qua non
Ik zou zeggen: vraag het gewoon beleefd op voorhand aan de dame! Velen zijn open minded
En met welke dames op Kinky of Redlights heb je dat gedaan?Ik denk dat als je 't gewoon voorstelt bij iedere DVP van je gading dat die er geen probleem mee hebben.
Ze zien en doen wel gekkere dingen. Misschien zelf meenemen omdat ze dat niet in de kledingkast hebben hangen.
Het leek me geil om te neuken met een DVP terwijl ze een donsjas zoals Moncler e.d. aanhad.
Vonden ze absoluut geen probleem en vonden het gevoel zelf ook wel geil.
Gewoon vragen dus.