Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIk vind het geil als ik zie en voel hoe een dvp mij laat genieten van mijn uitstoot van zaad in ruil voor wat geld. Als de rest is een leuke fantasie in het hoofd van genietende mannen.Ik vind het geil als ik zie hoe een vrouw van m'n zaad geniet
Verder pijpen na klaarkomen in mond kan alleen als ze alles doorslikt..
Welnee joh! Dan loopt het sperma zo naar beneden uit haar mond. Weet je hoe geil dat eruit ziet? Vast niet...
Dat klinkt wel geil ja, lik je daarna wel alles schoon?Welnee joh! Dan loopt het sperma zo naar beneden uit haar mond. Weet je hoe geil dat eruit ziet? Vast niet...
Ik wel een aantal jaren geleden. Ik had een pijpdate van een dame die ik mocht oppikken bij een soort vakantieresort. Prachtige dame overigens . Net buiten het park pikte ik haar op en we reden naar een parkeerplekje. Daar heeft zij mij heerlijk gepijpt met gevoel en passie. Toen ik klaarkwam begon ze te hummen zoals een kat aan het spinnen is als het bevalt. Ze bevestigde het ook nog in woorden dat ze het heerlijk vond en ging door tot de laatste druppelIk vind het geil als ik zie en voel hoe een dvp mij laat genieten van mijn uitstoot van zaad in ruil voor wat geld. Als de rest is een leuke fantasie in het hoofd van genietende mannen.
Hoe doen jullie dat op bijvoorbeeld een gangbang, je buurman spuit haar mond vol, spuit je je kwak er gewoon bij of wacht je even totdat alles weg is.
Ik merk dat ik mij er soms even overheen moet zetten, voordat ik mij laat pijpen met sperma in haar mond
AmenWelnee joh! Dan loopt het sperma zo naar beneden uit haar mond. Weet je hoe geil dat eruit ziet? Vast niet...
Zou je het ooit terug kunnenAmen
Stel het zelf ook altijd voor! Kan helaas alleen niet meer slikken sinds mijn operatie
Ik vraag er niet om , maar al een aantal malen meegemaakt dat de dame er zelf op kikt om te slikken. Katja uit nunspeet(zie kinky) doet het erg graag.
Ik heb geen idee. Ik kan vooralsnog geen kraanwater drinken zonder over te geven maar we will see.Zou je het ooit terug kunnen
Mis je het?Ik heb geen idee. Ik kan vooralsnog geen kraanwater drinken zonder over te geven maar we will see.