Recensie Kitty, Amsterdam 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Sr1

Meubelstuk
Supporter
1.063
14/12/21
5.798
18
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
  2. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/1942770-kitty
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Op bezoek geweest bij deze Aziatische jongedame met een leeftijd van 39 volgend de advertentie. Als je heel goed in haar gezicht kijkt kun je er een paar jaartjes bij optellen maar ze ziet er gewoon fris en fruitig uit en als je haar op straat tegen zou komen draait je hoofd toch wel automatisch even mee.
Ontvangst was in Amsterdam zuid aan een vrij drukke doorgaande weg met voldoende betaald parkeren plekken in de omgeving, dat is geen probleem alleen die 30 km in Amsterdam, daar wordt je helemaal &$#@ van!

Bij binnenkomst in het keurig nette en schone appartement naar de slaapkamer geleid, afspraken nog even doorgenomen en afgerekend. Schone handdoek gekregen en naar de douch geleid. Weer terug op de kamer lag zij al te wachten. Ze gaf aan dat ze ook een prima massage kan geven en toen ik opmerkte dat dit dan wel een hele dure ging worden kwam er een mysterieuze glimlach en "dat komt wel goed baby". En inderdaad, deze dame kan masseren. Een goede en harde massage gehad inclusief het betere onderarmen en knieën werk. En tijdens de massage wordt er niet geteasd of wat dan ook, Had ik ook geen behoeft aan, prima zo. Na het omdraaien worden de benen aan de voorkant nog even onderhanden genomen en ineens komt er wat olie op een bepaalde plek en wordt je hard gemaakt op zijn Russisch. Eenmaal op oorlogssterkte wordt de overtollig olie met een doekje verwijderd waarna ze hem gulzig opslokt en een lekkere pijpbeurt met veel variatie weggeeft. Na een tijd wordt met haar mond het condoom aangebracht en sprong ze bovenop me en begon me te bereiden en hier was geen "smeermiddel" voor en bij nodig zeg maar. Toen ze moe werd haar op de rug gelegd en in missionaris het lekker afgemaakt. Waarbij het opviel dat de dame lekker strak van onderen is. Als ze ook nog zou tongzoenen had het niet o lang geduurd ben ik bang, dan was een GFE compleet geweest.

Na gedane arbeid lag ik even op mijn rug bij te komen en zij ging even douchen. Toen ze klaar was werd ik van het bed afgetrokken om ook onder de douche te gaan en zij vroeg of ik koffie wou. Ja natuurlijk lust ik dat. Na het douchen werd ik op de bank gedirigeerd en stond er koffie voor me. Haar even geholpen met wat praktische zaken in huis, batterijtje hier, doekje daar. En we hebben nog een hele tijd zitten lullen op de bank. Leuk mens. Op een gegeven moment ben ik overeind gekomen en gezegd dat het tijd was om te gaan. Afscheid genomen en tot ziens gezegd.

Kom ik in de auto aan, wil ik de parkeerapp uitzetten en die zegt dat ik 1 uur en 50 minuten geparkeerd sta. Ze heeft echt woord gehouden "met dat komt wel goed". Binnenkort haar nogmaals een bezoek brengen!
 
Vind het een beetje aparte vraag als ik eerlijk ben. Haar borsten zijn echt, anders had ik daar wel vermelding van gemaakt en of iets mooi is of niet is natuurlijk een kwestie van persoonlijke smaak en voorkeur.
 
Terug
Bovenaan Onderaan