Voormalig lid 5317
Vaste klant
- Intiem
- 3,00 ster(ren)
- Pijpen
- 3,00 ster(ren)
- Zoenen
- 5,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Pijpen zonder condoom
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Ja
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 30-35
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- C
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Dag
- Vrijdag
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/voorburg/5433915-kira
- Totale kosten (in euro)
- 160
- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
Had Kira al een paar keer voorbij zien komen en was wel een keer tijd om in het echt kennis met haar te maken.
Dag van te voren een afspraak met haar gemaakt was binnen paar minuten beklonken.
Bij aankomst in appartement een warm welkom na de douche en financien is zij op het bed gaan staan zodat het zoenen wat makkelijker ging.
Ben zelf een stuk langer dan haar.
Uitgebreid staan tongzoenen en handtastelijkheden uitwisselen bij elkaar en even later op het bed gaan liggen.
Heb haar lekker liggen beffen waar ze zelf ook wel van genoot daarna heeft zij mij even onderhanden genomen.
Tijd voor intiem dat was omdat ik al redelijk opgewonden was iets minder omdat ik mezelf moest afremmen om niet te snel te komen lag zeker niet aan haar.
Na de daad liggen kletsen en een massage gehad wat ze goed deed.
Nog een 2e ronde geprobeerd de boel komt wel op sterkte dat is geen probleem maar 2e keer komen daar is de tijd te kort voor.
Ze is een leuke aardige vrouw die de tijd neemt en zij vind het lekker als je haar hals zoent. Ze neemt niet gelijk afstand als de seks afgelopen is lichamelijk contact gaat ze niet uit de weg.
Ze heeft er een fan bij.
(Weet niet zeker of ze rookt maar dacht wel iets te proeven)
Dag van te voren een afspraak met haar gemaakt was binnen paar minuten beklonken.
Bij aankomst in appartement een warm welkom na de douche en financien is zij op het bed gaan staan zodat het zoenen wat makkelijker ging.
Ben zelf een stuk langer dan haar.
Uitgebreid staan tongzoenen en handtastelijkheden uitwisselen bij elkaar en even later op het bed gaan liggen.
Heb haar lekker liggen beffen waar ze zelf ook wel van genoot daarna heeft zij mij even onderhanden genomen.
Tijd voor intiem dat was omdat ik al redelijk opgewonden was iets minder omdat ik mezelf moest afremmen om niet te snel te komen lag zeker niet aan haar.
Na de daad liggen kletsen en een massage gehad wat ze goed deed.
Nog een 2e ronde geprobeerd de boel komt wel op sterkte dat is geen probleem maar 2e keer komen daar is de tijd te kort voor.
Ze is een leuke aardige vrouw die de tijd neemt en zij vind het lekker als je haar hals zoent. Ze neemt niet gelijk afstand als de seks afgelopen is lichamelijk contact gaat ze niet uit de weg.
Ze heeft er een fan bij.
(Weet niet zeker of ze rookt maar dacht wel iets te proeven)