- Intiem
- 4,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 5,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Pijpen zonder condoom
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Ja
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 18-25
- Haarkleur
- Blond
- Cupmaat
- B
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Dag
- Vrijdag
- Link naar advertentie
- https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/kira-saint-josse-2.html
- Totale kosten (in euro)
- 130
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Ik moest vandaag in Brussel zijn. Vooraf al even gecheckt of er in de buurt van Madou leuke dingen te beleven vallen, maar vond online weinig gezelschap. Via enkele goeie tips op dit forum kwam ik terecht bij de contactgegevens van de mooie Kira, die samen met Jenifer niet ver van Madou ontvangt. Ook Beatrice/Beatris zou in dit huis zitten. Na wat heen-en-weer ge-sms een afspraakje gemaakt.
Om 13 stipt stond ik aan haar deur. Wanneer ze open deed, zag ik de jongedame van op de foto's, maar dan nóg mooier. Ik kreeg een zoentje en mocht meteen mijn schoenen uitdoen. De trap naar beneden. We hadden afgesproken om eerst samen onder de douche te duiken. Heel fijn om door haar handen gewassen te worden, haar prachtige lichaam met mooi gevormde borstjes mocht ik al betasten en bekijken.
Op het bed begon de echte pret. Wat kan zij goed pijpen! Zonder daarbij de ballen te vergeten. Man, toch! Terwijl nog mogen spelen met haar borsten. Af en toe een zoentje. Heerlijk. NMC was met behoorlijke overgave. Zeker goed te noemen.
Samengevat een topdate met een erg lieve, mooi lachende en vriendelijk, correct schone.
Thanks Kira!
Om 13 stipt stond ik aan haar deur. Wanneer ze open deed, zag ik de jongedame van op de foto's, maar dan nóg mooier. Ik kreeg een zoentje en mocht meteen mijn schoenen uitdoen. De trap naar beneden. We hadden afgesproken om eerst samen onder de douche te duiken. Heel fijn om door haar handen gewassen te worden, haar prachtige lichaam met mooi gevormde borstjes mocht ik al betasten en bekijken.
Op het bed begon de echte pret. Wat kan zij goed pijpen! Zonder daarbij de ballen te vergeten. Man, toch! Terwijl nog mogen spelen met haar borsten. Af en toe een zoentje. Heerlijk. NMC was met behoorlijke overgave. Zeker goed te noemen.
Samengevat een topdate met een erg lieve, mooi lachende en vriendelijk, correct schone.
Thanks Kira!