• De zoekmachine ligt er uit. Is bekend en in onderzoek.

Kinky review geweigerd

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Piepschuim

Wandelaar
84
15/02/22
109
10
Ik probeer al twee dagen een review te uploaden over een DVP waar ik zeer positief over ben maar deze wordt elke keer geweigerd en ik snap even niet waarom. Kan iemand mij een beetje wegwijs maken? Ik krijg steeds deze mail terug

Toch bedankt voor jouw bijdrage!

Hoi K.,

Bedankt voor het schrijven van jouw review.
Hij is helaas afgekeurd!

Sorry for the inconvenience but if there is no further variation there is a max. of 5 identical scores. Like in your previous review.





Je hebt alle diensten met eenzelfde aantal sterren, of een aantal waarschijnlijk niet van toepassing zijnde diensten beoordeeld


Plaats review

Met vriendelijke groet,
Het Kinky team

'Waarschijnlijk niet van toepassing zijnde diensten'
Maakt kinky nou de beslissing dat ik aan het liegen ben over een bezoek aan een dame ? Eerst was het lettertype niet goed en nu dit. Normaal zou mij dit niet boeien maar de desbetreffende dame heeft mij expliciet gevraagd om een recensie te schrijven en dat heb ik haar beloofd te doen. Beetje lullig dit.
PS: de eerste recensie die ik schreef werd afgekeurd vanwege verkeerd lettertype… dus dat aangepast en weer geüpload en nu krijg ik dit als 'reden'
Beetje vreemd verhaal dit.
 
Kinky's reviews zijn bagger... ze denken dat het onmogelijk is dat iemand alle diensten 5 sterren geeft.

En er is nog wel meer wat er bij Kinky-reviews compleet scheef gaat hoor...
Hmm, ergens kan ik dat wel begrijpen. Is (denk ik) om neppe recensies tegen te gaan. Vindt het alleen wel een beetje oneerlijk tegenover de DVP want hoe ga ik haar uitleggen dat ze haar diensten te goed verleend hahaha.

Nouja Ik heb ze een mail gestuurd en hoop een deze dagen wat duidelijkheid te krijgen. Toch bedankt voor je comment want dit bevestigd iets wat ik al een tijdje over kinky dacht
 
Idd heel irritant. Heb ook vaak dat iemand 5 sterren wil geven maar dan vinden ze dat niet geloofwaardig. Al zie je het bij sommige profielen weer wel dus heel consistent zijn ze er niet mee.
Het helpt al als je voor 1 of 2 diensten vier sterren geeft. Plus de tekst moet redelijk uitgebreid zijn. Een paar zinnetjes vinden ze meestal ook niet genoeg.
 
Ze zijn daar belachelijk bezig. Een recensie mag niet te goed zijn. En als je een keer een negatieve recensie schrijft over een betalende dame daar dan wordt ie ook geweigerd als ze ertegen protesteert. Die wordt dan klakkeloos geloofd. Incapabele figuren daar die de reviews moeten beoordelen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan