Kinky advertentie gehackt !!

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Bassie

Meubelstuk
Forumpionier
1.220
06/07/21
2.110
13
Ik kwam er gisteren achter dat er advertenties gehackt worden op kinky. Hoe kom ik daar achter ? nu dat de prijzen wel in een keer als " to good to be true " zijn, en ik naar de dame met mijn bekend nummer reageer, dat ik zo wel een paar uurtjes wil boeken voor haar nieuwe "tarief".
Krijg ik als antwoord dat haar advertentie gehackt is door andere personen.
Daarop ga ik naar de advertentie en klik op het telefoonnummer en het blijkt ineens een +32 nummer te zijn ipv een Nederlands 06 nummer, bellen gaat niet, dan maar even een contact aanmaken in de App, en een bericht sturen, krijg ik direct een bericht hoe lang ik wil komen, afijn ik speel even mee, en een uur als het bevalt verlengen we, en jawel daar zijn ze weer , vooraf betalen met pay safe kaarten die je online kan kopen en de link via WhatsApp door mag geven. Speel het spelletje nog even mee dat ik aan de deur contant betaal, maar weer een of ander lul verhaal van criminele , overvallen en nog wat van die onzin. Ik bedank er vriendelijk dat de kaarten voor mijn niet gaan werken.
Ik hou de advertentie in de gaten en deze veranderd 4x nog van woonplaats ontvangst na ongeveer een uur erop gestaan te hebben, dus telkens nieuwe slachtoffers zoeken in nieuwe steden.
Ik had hier nog niet van gehoord, maar zou een verklaring kunnen waarom er op kinky momenteel zoveel "to good to be true " advertenties zijn, ik zou het ook niet aan de grote klok hangen. De advertentie van de dame is momenteel een 404 code , en dus verwijderd ,blijf dit even volgen.

Telefoonnummer toegevoegd van de hacker op de advertentie +32 460 21 43 22

Laatst bewerkt:
Een vaste dame van mij die in Amsterdam was had haar advertentie ineens in het Oosten van het land staan. Heb haar daarop aangesproken van hoe kom jij daar opeens. Ze zei dat haar account was gehackt, er zat ook een +32 nummer op de ad. Na een paar dagen had ze haar advertentie wel weer terug maar ja dan is de schade al geleden. Dat was van de zomer ergens.

Je mag bij Kinky in het wachtwoord maar een zeer beperkte set niet alfabetische tekens opnemen. Mijn gegenereerde wachtwoorden worden bijna allemaal afgekeurd omdat er bijvoorbeeld een haakje in zit.
En voor klanten is er niet de mogelijkheid voor 2FA via een SMS o.i.d. Wellicht dat adverteerders wel die mogelijkheid hebben, hun 06 is immers bekend.

Ik kan advertenties op Kinky helaas niet eens bekijken, eerst moet je akkoord zijn met 2 zaken, en dan klikken op "naar website". Die laatste blijft grijs, ik kan er ondanks aanvinken niet op klikken. Zo te lezen gezien de problemen daar misschien maar beter ook.

Ik kan advertenties op Kinky helaas niet eens bekijken, eerst moet je akkoord zijn met 2 zaken, en dan klikken op "naar website". Die laatste blijft grijs, ik kan er ondanks aanvinken niet op klikken. Zo te lezen gezien de problemen daar misschien maar beter ook.
Je moet met drie zaken akkoord gaan, niet twee:
TMKEnOo.png

Ze vragen 3 vinkjes. Op mijn niet zo nieuwe telefoon is daarna de akkoord knop bijna niet zichtbaar (valt onder buiten mijn scherm).
Soms helpt het om je scherm te draaien.

Dank voor de tip! Bij mij zijn er maar twee zichtbaar, daaronder niets, blanco. Maar ik kijk op een pc, misschien is kinky geoptimaliseerd voor telefoons?
Gebruik je toevallig een extensie om cookie-dialogen automatisch weg te klikken? Ik heb in Firefox "I don't care about cookies" en ik moet kinky.nl whitelisten om die derde knop (die over cookies gaat) zichtbaar te krijgen, en naar de site door te kunnen klikken.

En nu maar hopen dat privacy gevoelige gegevens niet in handen vallen van hackers. Kinky is een site waar de adverteerders zich verplicht moeten registreren door het inzenden van ID-bewijs en ook nog een portretfoto en wellicht nog meer bewijzen. Zogenaamd voor de veiligheid van de adverteerders om misstanden en de uitbuiting tegen te gaan...... maar vooral omdat bepaalde overheden dat eisen om de adverteerders te kunnen controleren? Geen idee of dat zo is. Of het klopt of er gehackt wordt dat weten we niet maar op z'n minst maar goed nadenken voordat je op zo'n site wilt adverteren.

Hoop dat het meevalt voor de adverteerders en hun privacy daar voldoende gewaarborgd is en blijft! We kennen allemaal de voorbeelden van lekken. (ggd?)

Laatst bewerkt:
Ik heb het idee dat de techneuten bij kinky allemaal kneuzen zijn en het slechts een kwestie van tijd is voor dit fout gaat. Hookers was ook zo brak als de neter.

Geloof me er lopen ongelooflijke nietsnutten in de it die er echt helemaal niks van snappen

Is het een idee om een linkje van zo'n gehackte advertentie mee te sturen?
Met waarschuwing natuurlijk en ook waaraan je/men kan zien dat dit een hack is.
Het blijft nu zo in de lucht hangen zonder voorbeeld

Deze is ook weer gekaapt
Dit is toch wel een erg slecht beveiligde site volgens mij.

Let op juiste telefoon nummer is

xxxxxxxxxx

Edit mod: nummer dame verwijderd.

Laatst bewerkt door een moderator:
hacken is iets anders dan wat er waarschijnlijk gebeurd is:
mijn favoriete dame kreeg een Whatsapp-bericht met een link. daar moest ze 'inloggen' met haar kinky-account.
een eenvoudige vorm van fishing. ik heb haar natuurlijk gezegd dat dit niet in de haak is.
maar er zijn blijkbaar dames die hier wel ingestonken zijn.
ik denk dat als je doorvraagt bij deze dames dat bovenstaande aan de hand is.

dit is geen hacking, het is puur inspelen op digibetie (is dat een woord?) of goedgelovigheid of onbekendheid of whatever.
voor hacking moet je intelligent zijn.

Het zijn wel heel veel van dat soort advertenties. SJ staat er vol van. Ik heb het spelletje vaak gespeeld met dat tuig maar ben er nogal moe van.
Het moet iets van een organisatie zijn, of een persoon die er zijn carriere van heeft gemaakt.
Maar op de een of andere manier moet er toch geld aan te verdienen zijn. Ronduit zielig als je zo je geld moet verdienen.
Maar wie zijn toch die mensen die dat geld overmaken? Het ligt er zo enorm bovenop dat je nooit je geld terug gaat zien.

hacken is iets anders dan wat er waarschijnlijk gebeurd is:
mijn favoriete dame kreeg een Whatsapp-bericht met een link. daar moest ze 'inloggen' met haar kinky-account.
een eenvoudige vorm van fishing. ik heb haar natuurlijk gezegd dat dit niet in de haak is.
maar er zijn blijkbaar dames die hier wel ingestonken zijn.
ik denk dat als je doorvraagt bij deze dames dat bovenstaande aan de hand is.

dit is geen hacking, het is puur inspelen op digibetie (is dat een woord?) of goedgelovigheid of onbekendheid of whatever.
voor hacking moet je intelligent zijn.
Dat kan het ook zijn. Nog niet aan gedacht.
Nummer van de dame kan via pm gekregen worden.

Dame is veels te lief om getild te worden.

Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan