Hoi Massage_Fan.
Laatste keer dat ik daar geweest was, was iets van 6 jaar geleden. Dus ik weet niet of het nog relevant is, maar ik wil toch mijn evaring opschrijven.
Mijn eerste indruk van het huis viel me eigenlijk tegen. En dan bedoel ik qua inrichting. Niet elke kamer heeft een douche, dus je moet met badjas of handoek door het huis lopen naar een douche ruimte.Als je zit te wachten op een dame en toevallig komen andere klanten binnen, dan wordt je af geschermd door kamerscherm. Heb ik een keer meegemaakt dat ik naar een gang moest en daar hadden ze een stoel neergezet, werd ik ook helemaal afgeschermd. Nou gelukkig ben ik niet claustrofobisch, maar ik voelde me wel vernederd. En zeker als je de dames hoort lachen.
Maar ondanks dat ben ik toch een paar keer in dit massage salon geweest. De rede is omdat ik een klik had met 2 dames . Met de Roemeense Julia en met Issabella. En ik zie ook dat Issabella weer terug is dus meschien weer een keer afspreken. Deze 2 dames gingen weg en met andere dames had ik geen klik plus dat dit wat duurder is dan een Thaise massagesalon is de reden waarom ik niet meer naar salon Kim ben geweest.
Dit is een late reactie, maar ik vroeg me zelf ook af hoe het is nu met massagesalon Kim.
Ben jij zelf in de tussentijd ook naar massagesalon Kim geweest?