- Intiem
- 3,00 ster(ren)
- Pijpen
- 3,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Nederlands
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- B
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Dag
- Zaterdag
- Link naar advertentie
- https://maisonmonty.nl/portfolio/kimmy/
- Totale kosten (in euro)
- 145
- Algemene beoordeling
- 3,00 ster(ren)
Bij mijn laatste bezoek viel ze mijn op. Kimmy. Gewoon een lekker ding om te zien. Voor vandaag een afspraak gemaakt
Ze was wat verlaat maar dat kan gebeuren.
Kimmy ze kletst de oren van je kop en dat gaat wel van je tijd af.
Hoewel het heel gezellig was is dat niet de reden waar ik voor ben gekomen.
Het condoom omdoen terwijl hij nog niet paraat staat is niet mijn ding. Ze gaat haar ding doen maar een lekker voorspel nee dat was er niet.
Na ronde 1 gaat alles weer aan bij haar, niet eens alles gaat uit. De slippers met bontje blijven aan, en als ik iets afgrijselijk vind zijn dat die dingen.
Intiem was ok, niet speciaal ze is lekker strak en heerlijk uitzicht op haar super lekkere kontje. Pijpen was ook ok. Soms lekker diep maar echt de tijd nam ze er niet voor.
Kimmy heeft een heerlijk lichaam om te zien. Maar op het seks gebied was het wat gewoontjes en was die geile klik er niet.
Met praten was die klik er wel, maar daar betaal ik geen 145 euro voor.
Een herhaling zit er voor mij niet in. Dan wordt ik van Yasmina en Amanda blijer. Die weten wat je wil.
Jammer want het is een lekkere vrouw.
Ze was wat verlaat maar dat kan gebeuren.
Kimmy ze kletst de oren van je kop en dat gaat wel van je tijd af.
Hoewel het heel gezellig was is dat niet de reden waar ik voor ben gekomen.
Het condoom omdoen terwijl hij nog niet paraat staat is niet mijn ding. Ze gaat haar ding doen maar een lekker voorspel nee dat was er niet.
Na ronde 1 gaat alles weer aan bij haar, niet eens alles gaat uit. De slippers met bontje blijven aan, en als ik iets afgrijselijk vind zijn dat die dingen.
Intiem was ok, niet speciaal ze is lekker strak en heerlijk uitzicht op haar super lekkere kontje. Pijpen was ook ok. Soms lekker diep maar echt de tijd nam ze er niet voor.
Kimmy heeft een heerlijk lichaam om te zien. Maar op het seks gebied was het wat gewoontjes en was die geile klik er niet.
Met praten was die klik er wel, maar daar betaal ik geen 145 euro voor.
Een herhaling zit er voor mij niet in. Dan wordt ik van Yasmina en Amanda blijer. Die weten wat je wil.
Jammer want het is een lekkere vrouw.