Kimberley verlangt naar je!

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Bassie

Meubelstuk
Forumpionier
1.191
06/07/21
2.068
13
Het is te mooi om waar te zijn, en dat is het dan ook. Ik was een het snuffelen en kwam Kimberly tegen , na wat app contact vraag ik of de hele lijst op sexjobs inclusief is, en ja alles zit erbij, geen extra's ( alarmbel 1) mooi geef adres maar, ik wordt naar de rand van Tilburg gedirigeerd, naar een straat met een specifiek flatgebouw, ik meld ik ben bij je flat, even wachten ( alarmbel 2 ). Voor mezelf had ik al uitgemaakt dat dit het niet ging worden, maar okay we wachten wel even, er is maar een toegang tot de flat en dan maar even wachten tot er op het oog een medewandelaar uit komt, en na een kwartier nog niets gebeurt ( alarmbel 3 ) app of het nummer door gegeven kan worden, en jawel daar komt de aap uit de mouw, of ik vooraf wilde betalen met een tikkie, omdat het veiliger is zonder contant geld in het huis te hebben. Ik deel dus mede alleen cash, en nee is het antwoordt tikkie of vertrekken, in mijn geval dus vertrekken, vind het niet erg om 5 minuten te fietsen met 18 graden en wat volk onderweg.

Maar je zult er een uur voor in je auto gezeten hebben mooi kloten, of je betaalt uit geilheid het tikkie, in mijn geval niet gedaan, dus ik weet niet hoe de diensten zijn, maar too good be true is volgens mij wel van toepassing. En mocht de dame wel goede diensten leveren is het een goede deal. Ik dacht er nog even over na om te zeggen dat ik het tikkie op de kamer zal betalen, maar was er al klaar mee. Dus naar huis en een lekkere koude trappist gepakt.? en naderhand nog een lekkere JD Hony ? telefoon nummer mocht de adv verdwijnen 06 87692975

Mocht het iemand wel lukken lees ik het graag. ?


 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan