peperknots
Vaste klant
wie is er bij deze dame geweest
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
Registrerenmet haar maak ik sowieso nooit meer een afspraak
Eindigde de date na ongeveer 20 min heel abrupt omdat ze dacht dat ik haar filmde nog nooit eerder meegemaakt. Zelfs gastvrouw werd ingeschakeldWaarom niet ?
Beste mrrude,Eindigde de date na ongeveer 20 min heel abrupt omdat ze dacht dat ik haar filmde nog nooit eerder meegemaakt. Zelfs gastvrouw werd ingeschakeld
Sorry lieverd, soms is dit lastig in te plannen met mijn prive. Ik probeer altijd op tijd af te zeggen als ik niet meer kan.Ik zou haar nog steeds willen bezoeken, maar zij heeft al 2 keer onze afspraak afgezegd. Ze heeft vandaag en vorige week donderdag afgezegd.
Haar rooster staat vaak niet gepland op de site van salon261 maar ze werkt meestal op donderdag bij salon261.
Hey kim, dat is niet helemaal waar ik werd totaal niet aggressief en ik liet jou gewoon eerlijk weten dat inderdaad mijn voice recorder aan stond jij dacht dat ik aan het filmen was, en dat was niet zo. Een rood symbool zie je altijd op een telefoon als iemand gebeld word. Is meteen een slechte indruk om meteen een klant te verdenken van het stiekem filmen. Ik liet je meteen mijn gallerij zien (wat eigenlijk prive is)omdat ik niks te verbergen had en geen kwade bedoelingen had. En wettelijk is het ook niet strafbaar om audio opnemen bij een afspraak waar je zelf ook aan deelneemt. Het verspreiden en op internet zetten zonder toestemming dat is strafbaar maar dat is nooit mijn intentie geweest als ik iets had te verbergen dan zou ik toch niet mijn telefoon laten zien? dus het was niet nodig om meteen de gastvrouw erbij te halen en vervolgens zelf weg te lopen, want ik was totaal niet aggressief en had meteen de opname gestopt en verwijderd. Wat ik wel wil toegeven is dat ik het beter eerst had kunnen vragen. Maarja we maken allemaal wel eens fouten. Maar ik was totaal niet aggresief en wilde het graag met jou oplossen. Maar voordat ik nog iets kon zeggen belde je al meteen de gastvrouw alsof je aangevallen werd dat vond ik totaal kinderachtig en onodig. Maar wil wel ook iets positief toevoegen ik vond het wel echt leuk met je en je ziet er goed verzorgd uit. Maar vindt wel jammer dat het zo gelopen is..Beste mrrude,
Wij hadden inderdaad een afspraak van 30 minuten die ik na 20 minuten moest stoppen omdat je mij opnam..
Jouw telefoon lag al op bed, waar ik de gehele afspraak geen probleem van had gemaakt.
Tot dat je werd gebeld en ik een rood stipje zag!
Ik vroeg aan jou of je mij opnam en of ik in je telefoon mocht kijken.
Toen je je telefoon openden zagen we beide dat je aan het opnemen was!
Dit is niet toegestaan zonder mijn toestemming!
Ik heb gevraagd of je de opnames wilden verwijderen, waarna je aggressief werd en ging schreeuwen.
Ik heb een noodoproep moeten doen via de intercom, waar de gehele salon direct voor de deur stond om jou te kalmeren en de deur toe te wijzen.
Al mijn collegas, inclusief de eigenaar hebben van dit gebeuren alles meegekregen.
Je bent daardoor ook niet meer welkom in de salon.
Recensie zou leuk zijnik ben gisteren bij haar geweest..wat een mooie lieve meid zeg en je kan heerlijk met haar vrijen.
Dude, serieus? Denk je dat we achterlijk zijn?en rood symbool zie je altijd op een telefoon als iemand gebeld word.
Dit is geen fout, maar een bewuste actie. Zeer verwerpelijk. Nog lager dan laag.Hey kim, dat is niet helemaal waar ik werd totaal niet aggressief en ik liet jou gewoon eerlijk weten dat inderdaad mijn voice recorder aan stond jij dacht dat ik aan het filmen was, en dat was niet zo. Een rood symbool zie je altijd op een telefoon als iemand gebeld word. Is meteen een slechte indruk om meteen een klant te verdenken van het stiekem filmen. Ik liet je meteen mijn gallerij zien (wat eigenlijk prive is)omdat ik niks te verbergen had en geen kwade bedoelingen had. En wettelijk is het ook niet strafbaar om audio opnemen bij een afspraak waar je zelf ook aan deelneemt. Het verspreiden en op internet zetten zonder toestemming dat is strafbaar maar dat is nooit mijn intentie geweest als ik iets had te verbergen dan zou ik toch niet mijn telefoon laten zien? dus het was niet nodig om meteen de gastvrouw erbij te halen en vervolgens zelf weg te lopen, want ik was totaal niet aggressief en had meteen de opname gestopt en verwijderd. Wat ik wel wil toegeven is dat ik het beter eerst had kunnen vragen. Maarja we maken allemaal wel eens fouten. Maar ik was totaal niet aggresief en wilde het graag met jou oplossen. Maar voordat ik nog iets kon zeggen belde je al meteen de gastvrouw alsof je aangevallen werd dat vond ik totaal kinderachtig en onodig. Maar wil wel ook iets positief toevoegen ik vond het wel echt leuk met je en je ziet er goed verzorgd uit. Maar vindt wel jammer dat het zo gelopen is..
Jullie lijken net politieagenten aleen om een audio opname om even zelf terug te luisteren van iemand die je toch niet kent. Heb allang toegegeven dat ik eerst toestemming had moeten vragen of ze dat ok vond dat is mijn fout geweest. Maar zo een sensatie is nergens voor nodigDit is geen fout, maar een bewuste actie. Zeer verwerpelijk. Nog lager dan laag.
Nou, ik zou dat als DVP ook niet licht opnemen en het is volkomen terecht dat er 'wel sensatie' wordt gemaakt en je daar nooit meer mag komen.Jullie lijken net politieagenten aleen om een audio opname om even zelf terug te luisteren van iemand die je toch niet kent. Heb allang toegegeven dat ik eerst toestemming had moeten vragen of ze dat ok vond dat is mijn fout geweest. Maar zo een sensatie is nergens voor nodig
Recensie? Waarom dan?Kim is gewoon een heerlijke meid...mijn vaste neukertje
Dan heb je geboft,Ik zou haar nog steeds willen bezoeken, maar zij heeft al 2 keer onze afspraak afgezegd. Ze heeft vandaag en vorige week donderdag afgezegd.
Haar rooster staat vaak niet gepland op de site van salon261 maar ze werkt meestal op donderdag bij salon261.
Omdat ik helemaal klaar ben met teleurstellingen. Ik bezoek geen dame meer zonder dat ze een (of liefst een paar) recensies heeft hier. Met een recensie kan ik beter bepalen of ik wil gaan of niet. "Gewoon een heerlijke meid" is voor mij te weinig info. Zou je een recensie willen invullen ajb?Recensie? Waarom dan?