WHEM Kim, Privé ontvangst, Diemen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Rintintin

Stamgast
Forumpionier
954
01/07/21
547
36
De link kan ik nu niet plaatsen omdat de advertentie niet online staat. Ik ben heel benieuwd of iemand bekend is met deze dame.

Laatst bewerkt door een moderator:
Die Kim ontvangt nog wel maar gaat er voorgoed mee stoppen zei ze. Ik heb een afspraak ingepland . Ben er nog niet over uit of ik pijpdate doe of 30 minuten All in
Heb haar bezocht voor 30 minuten a 80 euro. Voor 20 extra doet ze anaal met condoom. Vaginaal doet ze niet omdat ze dat te intiem vindt. Ze is open in de omgang. Begint met massage wat haar wel aardig afgaat. Daarna pzc met goede deepthroat en veel speeksel. Ik mocht haar mond volspuiten maar slikken doet ze niet omdat ze daar slechte verhalen van had gehoord. Dus nog even een klein beetje geswapped en spuugde ze het daarna uit

Ik was 1 van haar laatste klanten . Ze is nu ge
Zo te zien was je ook haar eerste :)
Dat stoppen heb ik vaker gehoord, we gaan het zien. Bedankt voor je bericht. Waren haar foto's wel zoals ze eruit ziet?
Ja dat waren ze met mooie gevoelige tepels. Helaas stopt ze ermee. Ik betaalde dit keer met een tikkie en zo kwam ik achter haar volledige naam merkte ik later op

Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan