Kim Nijmegen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Max1414

Vaste klant
115
12/10/22
39

Gisteren had ik contact met iemand via SexJobs. Ze vroeg €50 aan voorrijkosten, omdat ze niet voor niets wilde rijden.

Ik zei dat ik maximaal €10 wilde overmaken, meer niet. Toen ik dat bedrag overmaakte, kreeg ik via SJ een melding dat ik een advertentie omhoog had geplaatst (haar advertentie). Ze gaf toen aan dat ze onderweg was, maar 10 minuten later zei ze dat ik het volledige bedrag vooraf moest overmaken als ze voor mijn deur stond, omdat dit onze eerste afspraak was. Toen ik aangaf dit niet te doen, kwam ze niet meer. Ze was dit natuurlijk nooit van plan

Normaal maak ik geen geld over , maar deze keer wilde ik de gok wagen voor €10. Helaas heeft dit niet goed uitgepakt.

De laatste tijd vragen bijna alle adverteerders om een aanbetaling, dus misschien dat ik daarom de gok nam. Deze persoon appte ook nog eens in perfect Nederlands.

Dus wees gewaarschuwd.
 
Laatst bewerkt:
@Max1414 vervelend dat dit je overkomen is.
Zou je de link van de advertentie willen plaatsen?

Je zou de hele conversatie ook bij Sexjobs kunnen melden, die kunnen immers zien dat jij de advertentie onder valse voorwendselen omhoog geplaatst hebt. Dan kunnen ze de hele advertentie en het account van de adverteerder blokkeren.
 
Dat is altijd balen en leergeld wat velen betaald hebben.
Sommige dames die al langer werken en goede reviews hebben kun je nog wel vertrouwen daarin, maar met nieuwe dames zou ik dat ook nooit doen. Te groot risico.
Ook wel een lap tekst welke vragen opriep toen ik het vanmiddag las.
 
Terug
Bovenaan Onderaan