Recensie Kim, Leuven 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

ctg

Wandelaar
Forumpionier
50
02/07/21
37
18
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
2,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Highclass companion
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/kim-4154/
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Na een reeks Latam ontmoetingen had ik eens zin om eens de Aziatische tour op te gaan en werd ik aangetrokken door Kim haar profiel

Vlotte afspraak via Sms en binnen het uur stond ik aan haar deur dicht bij wijgmaal station

Toen ze opendeed kwam er een prachtige vrouw, ze was nog slanker en exotisch lichtbruin dan op de foto´s

na betaling, volgde een zalig voorspel met timide tongzoenen met tipje vd tong, elkaar strelen en lanzaam uitkleden .

Daarna zalige pmc-sessie in verschillende standjes waar ze me af en toe zwoel in de ogen keek, heerlijk

Vervolgens was het mijn beurt om haar wat oraal te plezieren waarvan ze lekker nat werd :)

Eindigen verschillende standjes waar haar natuurlijke volle borsten heerlijk op en neer gingen , wat een geil zicht

we hadden nog 10 minuutjes, ze vroeg of ik interesse had in massage , maar dat was een lachertje en toen ze mij vertelde dat ze Filipijnse was ipv Thaise was begreep ik waarom

Kortom , behandel haar als een gentleman en je krijgt een zalige gfe sexdate met een mooie slanke exotische vrouw in return

Vandaag een afspraakje gemaakt. Nadat we een uur hadden afgesproken, hoorde ik plots niks meer. Ik heb nog een paar berichten gestuurd om het adres te vragen. Ik had dus geen adres om naartoe te gaan.
Achteraf werden de berichten wel gelezen, maar ook dan geen enkele reactie.
Beetje onbeleefd.
Toch blijf ik haar foto's intrigerend vinden…

Terug
Bovenaan Onderaan