- Intiem
- 3,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 3,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Nederlands
- Algehele Hygiëne
- Voldoende
- Origine
- West-Europees
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Rood
- Cupmaat
- B
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Dag
- Maandag
- Link naar advertentie
- https://kweekweg10.com/ladies/kim/
- Totale kosten (in euro)
- 75
- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
Ik had kim sinds dat ze bij Huize Fleur werkt al op het oog. Ze werkt hier nog maar een aantal weken en gisteren kon ik tussen alle hectiek van thuis / werk eindelijk een half uurtje vrij maken. Spontaan gebeld en kon vrijwel direct komen. Ik kwam er eigenlijk in de wachtkamer achter dat je voor de extras contant af moest rekenen pinnen is voor extras dus niet mogelijk. Jammer ik had geen contant bij! Dus alleen 75 euro voor een half uurtje sex voor mij. Het extra pakket was +30 euro voor pijpen, beffen, vingeren en zoenen.
Kim is een goed uitziende spontane lieve dame met rode krullen. Verder heeft ze een slanke bouw en erg lekkere billen.
Kennis gemaakt met een colaatje erbij waarna ze snel tegen mij aan kwam staan en we elkaar langzaam hebben ontdaan van kleding. Ze draaide lekker met haar kleine kontje tegen mijn kleine vriend aan. Zo geil! Op bed beland en heeft ze heerlijk met haar poes over mijn vriend heengereden. Op sterkte deed ze er een condoom om en ging ze er heerlijk opzitten. Heerlijk strak! Verschillende standjes gedaan maar doggy was toch echt wel het lekkerst omdat ze een heerlijke set billen heeft die je goed vast kan pakken en daar een tikje op kon geven. Moest mij een paar keer inhouden om niet te komen maar uiteindelijk het condoom volgespoten. Schoongemaakt en nog even geknuffeld. Ze kreunde lekker mee en vond dat ze hem aardig diep kon hebben. Geslaagde date op naar de volgende!
Kim is een goed uitziende spontane lieve dame met rode krullen. Verder heeft ze een slanke bouw en erg lekkere billen.
Kennis gemaakt met een colaatje erbij waarna ze snel tegen mij aan kwam staan en we elkaar langzaam hebben ontdaan van kleding. Ze draaide lekker met haar kleine kontje tegen mijn kleine vriend aan. Zo geil! Op bed beland en heeft ze heerlijk met haar poes over mijn vriend heengereden. Op sterkte deed ze er een condoom om en ging ze er heerlijk opzitten. Heerlijk strak! Verschillende standjes gedaan maar doggy was toch echt wel het lekkerst omdat ze een heerlijke set billen heeft die je goed vast kan pakken en daar een tikje op kon geven. Moest mij een paar keer inhouden om niet te komen maar uiteindelijk het condoom volgespoten. Schoongemaakt en nog even geknuffeld. Ze kreunde lekker mee en vond dat ze hem aardig diep kon hebben. Geslaagde date op naar de volgende!