Recensie Kim gfe Roeselare 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Logementje

Newbie
1
07/11/24
1
1
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
Algehele Hygiëne
Voldoende
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/new-skinny-teen-in-your-city-xxx-real-gfeanal.html
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Vandaag besloten langs te gaan bij Kim. Contact verliep vlot en kreeg een adres van kamers door in roeslare. Locatie was niet echt discreet wat me alwat nerveus maakte.

Deed kim de deur open. Ze is de dame op de foto alleen nog een oaar extra dossie lipfiller erbij wat niet direct mijn smaak was.

Aangezien dit de eerste keer bij een meisje was was ik toch enorm nerveus. Daarom ook de keuze voor gfe. Hier was echter weinig van te merken en had ze haar kleren uit voor fnde deur goed en wel op slot was.

Begonnen met manueel werk en na 5 strelingen condoom errond en begin ze met het orale stuk wat ineens niet meer zonder condoom kon. Dit was alles behalve memorabel. Na 3 minuten vond ze het genoeg en was het tijd voor actie.

Wegens de zenuwe was er echter een partij die niet meewerkte. En kwam de melding van haar relax or dick wont work.

Proberen uit te leggen dat de zenuwen wat partrn spelen met de vraag om wat rustig aan te doen en wat te spelen met elkaar. Dit viel bijna niet uit te leggen want nederlands, frans, duits of engels kwamen niet door. Na veel hand en tand werk bleek dat zelfs haar strelen en kussen niet kon.

na wat gemoffel deed de vriend even wel mee, maar toen was ze extreem fqke aan het kreunen en keek ze om de 5 voet gefrustreerd en ongeinteresserd weg.

Dus algemeen verschrikkelijke ervaring. Stond ook na minder als een half u terug buiten en voelde me zwaar bezeikt.

Zeker geen herhaling en advies is weg blijven
.

Terug
Bovenaan Onderaan