Reageer op onderwerp

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Na het lezen van de reacties op dit onderwerp wil ik toch ook een duit in het zakje doen.

Ik sluit mij veel meer aan bij de allereerste recentie van SXJunkie (ben de "G"die Kim klaarlikt). Heb intussen meerdere jaren ervaring met deze 2 dames, al vanaf Ramontiek-tijden en ben nog nooit teleurgesteld door de kunsten van dit goed op elkaar ingespeelde team.

Kijk; over persoonlijke smaak valt niet te twisten, maar gebrek aan inzet/sympathie en drugsgebruik of alleen op telefoon kijken ipv gesprek met mannen heb ik ze nog nooit kunnen betrappen. Natuurlijk hebben dames tijdens feestjes recht op pauze, maar daarna wordt er weer vol gas gegeven op de matrassen.

Ook opmerking over "moddervet" vind ik flauwekul. Natasja is heel groot, maar alles is in verhouding met elkaar en wie geilt er niet op zo'n heerlijke kont?!?

Kim is gewoon een heerlijke Hollandse meid die pijpen tot kunst heeft verheven en menig man fantastisch heeft klaargezogen.

Welllicht kunnen de dames bij nieuwe advertenties ook wat recente foto's plaatsen, dan zijn ze ook gelijk van gezeur over "vetheid en weggewerkte tattoos" af.

Ik hoop beide dames snel weer te zien in het nieuwe jaar voor een gezellig samenzijn....

Terug
Bovenaan Onderaan