The fishermen
Vaste klant
- Intiem
- 3,00 ster(ren)
- Pijpen
- 4,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Engels
- Algehele Hygiëne
- Voldoende
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 25-30
- Cupmaat
- D
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 20 minuten
- Shift
- Avond/Nacht
- Totale kosten (in euro)
- 40
- Algemene beoordeling
- 3,00 ster(ren)
Deze dame stond eerst op 5k1 iedereen was benieuwd naar deze dame zag ik in DH algemeen dame is nu verhuisd naar 12k4. Na wat oogcontact en signalen dat ze er wel zin in had de gok gewaagd. Had een gemixt onderbuikgevoel omdat de dame een hele erge " high class " look heeft en ik niet wist of het een TMM zou zijn. Eenmaal binnen korte babbel dame noemt zichzelf Kim en is Roemeens. Binnen gaan de kleren gelijk uit en daarna gelijk het condoom.... helaas dacht ik maarja. Eenmaal liggend komt ze schuin naast je met haar boobs op je been en die zijn echt heerlijk. Ze heeft echt een gigantische grote mooie cup en dit is echt haar grote pluspunt. Na het orale gedeelte wat ze uitgebreid deed zonder tijdsdruk over naar zij on top lekker die megatieten in je gezicht en die kan je likken. Daarna kort doggy maar ze klemt je zodat je geen tempo kan maken dus snel naar missio. Hierin begonnen we een klik te kriigen ze blokkeerde me minder maakte meer oogcontact begon daadwerkelijk nat te worden en te wrijven over haar clit terwijl ik haar neukte goed haar ademhaling gevolgd en gewacht tot ze klaarkwam daarna zelf in haar klaargekomen (mc) daarna zelf cd verwijderen en ze kleed snel aan en gaat op haar telefoon al met al is ze zeeer afstandelijk maar in principe geen slechte service/TMM maar verwacht geen GFE .
Het is een hele knappe dame die je zeker moet bezoeken maar herhalingsgevaar is laag omdat je geen echte connectie kunt krijgen en ze doet geen extra's. Hopelijk is dit het startschot voor alle nieuwsgierige heren in DH algemeen ben benieuwd naar jullie ervaringen.
Groet,
The Fishermen
Het is een hele knappe dame die je zeker moet bezoeken maar herhalingsgevaar is laag omdat je geen echte connectie kunt krijgen en ze doet geen extra's. Hopelijk is dit het startschot voor alle nieuwsgierige heren in DH algemeen ben benieuwd naar jullie ervaringen.
Groet,
The Fishermen