• De zoekmachine ligt er uit. Is bekend en in onderzoek.

Recensie Kim, Akersloot (vh Cuijk) 3,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Bravobrabo

Stamgast
294
05/04/23
379
21
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
2,00 ster(ren)
BDSM spel
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Haarkleur
Blond
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/cuijk/513585-kim
Totale kosten (in euro)
€150
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Donderdag bij deze dame langs geweest. Soms schiet je in de roos. Soms niet. Dit was niet zo'n beste date voor mij. Communicatie liep al niet lekker. Late reactie kan altijd. Maar geen reactie is ok. Uiteindelijk kreeg ik haar aan de telefoon. Wazig gesprek. Toen had de rode vlag al moeten wapperen. Maar ja.

Foto's en advertentie waren goed. Misschien te goed om waar te zijn? De dame is misschien wel van de foto's maar van 15 jr geleden. Ik schat haar eerder midden 50 dan in de veertig. Er was geen klik en die kwam er ook niet. Geen zoenen. Alles erg zakelijk en klinisch. Niets van wat ik me ervan had voorgesteld toen ik erheen reed. Volgende keer beter.

Ben wel gebleven voor een uur. Ze deed haar best met een massage. Pijpen was een paar minuten. Daarna zij on top. Missionaris. En uiteindelijk doggy. Alles standaard en een riedeltje.
 
Ik heb een iets andere ervaring met de dame. Afspraak gemaakt voor de zelfde dag, wasbeven passen en meten.
Goede anonieme parkeer plaats en andere, vind ik belangrijk. Even een beetje onwennig maar eenmaal naakt heel ontspannen. Eerst heerlijke massage dat over ging in een prima pijp beurt. Ze ging boven op mij zitten maar voor ik het niet meer houden kon eerst lekker via haar zeer gevoelige borsten naar onder, ze genoot er erg van, doggy style heerlijk afgemaakt en erna nog een message met warme olie. douche en heerlijk ontspannen naar huis.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
BDSM spel
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Pijpen deepthroat
  4. Tussen borsten (russisch)
  5. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/513585-kim
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Afgelopen week bij Kim geweest. Snap eigenlijk niet waarom ze zo weinig recensies heeft en dan ook nog een beetje wisselende ervaringen.
Daarom wat huiverig toch een afspraak gemaakt. De foto's, Nederlands sprekend en haar adv. Spraken mij wel aan. Na een paar keer bellen te pakken gekregen en afspraak gemaakt (ze gaf aan weinig met app berichten te doen, dus bellen) maar per telefoon ging dat dus vrij soepel!

Had me een beetje voorbereid dat het een bejaarde vrouw zou zijn als ik de vorige reacties zo lees maar dat viel gelukkig mee. :) ja, wel wat ouder dan in de adv. Staat (denk dat rond de 50 wel klopt) maar vond haar wel aantrekkelijk en heeft een verdomd lekker (goed in shape) lichaam, met echte flinke lekkere prammen! de foto's komen wat dat betreft wel overeen.

Relaxte binnenkomst, opfrissen en op bed beland. Het voordeel van een rijpere vrouw met wat ervaring in het vak is dat ze ook precies weet wat een man (zoals ik in ieder geval) lekker vind. Beginnen met Rustig aan krioelen, masseren, na goedkeuring werd ook de prostaat meegenomen. Daarna over op het betere pijp en ketswerk (waarbij afentoe nog een vinger richting en in mijn kont verdween, waar vindt je dat nog?).

Al met al voor mij wel een schot in de roos 🎯 en ga dan ook zeker nog een keer terug…
 
Ik ben er in het verleden meerdere keren (4/6) geweest ( Molenhoek) De eerste keren waren naar mijn beleving wel goed, later merkte ik dat er niet zoveel meer kon. Borsten te gevoelig, rustig aan doen, hand erbij en dat soort dingen. De positieve herinneringen van het begin waren daarmee zou weer voorbij.
Dat is al weer ff geleden en toen was ze al ruim 40 plus. Mijn schatting nu is dat ze zeker rond 50 jaar moet zijn. Allemaal prima, het is maar dat je het weet.
Wel een slanke en blonde dame.
 
Terug
Bovenaan Onderaan