Recensie Kiara - 22 jaar Braziliaanse - Diepenbeek 4,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Kolu890

Newbie
10
17/07/24
8
6
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/skinny-quente.html
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Deze dame bezocht te diepenbeek. Lang getwijfeld aangezien de foto's te mooi bleken. Bij aankomst ging de deur open en ja was de dame van de foto.
De sex was geweldig en een van de betere dames die ik in lange tijd bezocht. Het is duidelijk dat ze dit nog niet langer als enkele maanden doet, maar haar braziliaanse mannier van sex hebben was geweldig.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Vingeren
Gesproken taal
Spaans
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/kiara-427/
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Na bevestiging dat de foto's echt zijn in de vorige recensie ook afgereisd naar Diepenbeek, en wauw, wat een plaatje.

Ze opende de deur in de rode lingerie van de foto's in de advertentie. Na binnenkomst en financiële afhandeling genoot ze nog even van een wit wijntje terwijl ik mij uitkleedde. Ik mocht haar lichaam verkennen met handen en tong, en zoenen (zonder tong) was ook erg fijn. Ze gaat er goed in mee. PMC was ok, maar staat in schril contrast met intiem. Ieder standje is geweldig vanwege het uitzicht. Bij mij was de druk niet erg hoog dus we zijn een behoorlijke tijd bezig geweest. Ook helemaal geen haast vanuit haar.

Na de daad was er nog even tijd om rustig uit te rusten en tegen elkaar aan te liggen en toen zat het uur er al weer op. Herhalingsgevaar erg groot.
 
Terug
Bovenaan Onderaan