Algemeen multimassage Almere/Haarlem

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Sorry als het off topic is, maar dat hele Multimassage klinkt als één grote scam. Het klinkt allemaal te mooi om waar te zijn en dat blijkt steeds maar weer uit de recensies. Ik rij nog liever een uur verder naar Alphen ad Rijn dan dat ik bij hen stop.
Nou ja, een scam. Ze doen wat ze beloven, en de prijzen vallen mee. Maar de dames zijn gewoon vaak niet knap, en foto's leeftijden etc kloppen niet. Dat van die leeftijden is overigens vaak zo bij DVP's.
In Haarlem heb ik in het verleden wel paar keer een 'goede' gehad. Natalia werkt er nog en die beviel mij wel.
 
Ja sorry ik had wat specifieker moeten zijn, het gaat over locatie Almere. Haarlem en Hilversum zijn volgens mij prima. Ik heb het gevoel dat er in Almere te weinig klandizie is en ze het maar een beetje proberen op te leuken met allemaal wonderlijke en fantastische teksten.
 
Ja, bij alles massages inderdaad. Maar wat het verschil is tussen een 'erotische massage' of een 'thaise erotische massage' is dus niet duidelijk

Bij Multimassage wordt een Thaise erotische massage gezien als een body2body massage met een handmatig hoogtepunt. De duurdere erotische massage is met een intiem hoogtepunt.

Overigens bied alleen de locatie in Haarlem de Thaise erotische massage en bij die van Almere en Hilversum is dit niet mogelijk. In Haarlem kun je hiervoor kiezen uit Fa, Kim en Linda (ze staan ook op de site). Alle andere dames op de site bieden alleen de duurdere massages aan met intiem hoogtepunt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan