- Intiem
- 4,00 ster(ren)
- Pijpen
- 4,00 ster(ren)
- Massage met hoogtepunt
- 4,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Penismassage
- Vingeren
- Kontlikken door klant
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Nee
- Leeftijd
- 30-35
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- C
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Shift
- Middag
- Dag
- Woensdag
- Totale kosten (in euro)
- 100
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
gister nog even terug gegaan om de nieuwe donkere dame die ik dinsdag zag te ontmoeten, kou en regen, en weigerende geldmaten getrotseerd om er achter te komen dat er vandaag een andere dame zat :-(. toch even rondje gelopen, zie ik opeens een dame naar me lachen vanaf A232K3) Nog een rondje gelopen, zij weer lachen en ondeugend kijken. maar even kennis maken dan. Eenmaal binnen leek ze erg op donkere Lisa maar dan met flinke borsten en bleek Keyara (als ik het goed spel) te heten en komt uit Zuid Afrika. gebruikelijke tarief hanteert ze dus 50-, euro ik sprak 1/2 uur af voor 100,-- pzc deed ze niet, beffen vingeren was ok, baffen ook bleek later. Ze bouwde het rustig op vrij snel op bed in 69 beland, daar had ze wel zin in leek. was redelijk donker op de kamer, maar ik kon het gordijn op te tillen zodat ik dat moois even kon bij schijnen terwijl ik haar oraal verwende, na een tijdje schoof ze haar poes en kont in een positie waarbij ze mij dieper in haar poes duwde en klaar leek te komen. Na even bijkomen nog een standje cowgirl tussen door met uitzicht op haar mooie borsten. Afgerond waarbij ze naast me kwam liggen met haar benen gespreid naar me toe. zodat ze mij kon trekken terwijl ik haar kon vingeren en leuk uitzicht had. Kwam nog even op mijn borst liggen en knuffelen. Praat makkelijk en gezellig. Geeft veel privé info die ik hier achter wege laat. Wat ze vertelde deed me realiseren dat ik haar eerste klant ooit was, (wat ik betwijfel want ze wist van wanten) Ze is een frisse slanke dame, erg lief, hielp me bij aankleden, bij vertrek een kus op de mond lippenstift check en kauwgumpje in de mond mee. ik heb alweer zin.
Laatst bewerkt: