Nicknameless
Wandelaar
Goedemorgen medewandelaars. Mijn eerste post hier, na een flinke tijd meelezen. Wellicht niet de meest gebruikelijke manier van een eerste post. Maar ik vond het zelf wel een mooie.
Ik wil van de week een leuk uurtje beleven in Amsterdam. Maar nu zijn er 3 dames waar ík niet uit kan kiezen, hopelijk dat jullie meningen iets kunnen sturen?
1: Anabell, haar figuur en tattoo's. Totaal wauw-factor voor mij!
2: Natasha, prachtige dame, grote borsten. Geweldig!
3: Angela, droom lichaam en geweldige recenssies hier.
Nu is het helaas zo dat ik A; niet in de financiele mogelijkheid ben de dames alle 3 binnen een maand (of paar weken) te bezoeken. Ik zal moeten kiezen.... En, ik ben opzoek naar iemand die de tijd wil nemen, ik wil (kan) niet 2x klaarkomen, ik wil genieten, beetje "stoeien"/spelen. Dat ze op mn gezicht komt zitten b.v, beetje teasen. Meer de stoute GFE dan de wilde PSE dus.....
Willen jullie jullie licht eens schijnen?
Ik wil van de week een leuk uurtje beleven in Amsterdam. Maar nu zijn er 3 dames waar ík niet uit kan kiezen, hopelijk dat jullie meningen iets kunnen sturen?
1: Anabell, haar figuur en tattoo's. Totaal wauw-factor voor mij!
Prive ontvangst met geile vrouwen in Amsterdam | Kinky.nl
Zoek jij mooie sexy vrouwen of juist amateur milf's die aan prive ontvangst doen in Amsterdam? Bekijk hier het grootste aanbod van dames die sex willen met jou!
www.kinky.nl
2: Natasha, prachtige dame, grote borsten. Geweldig!
Let me be your secret retreat
I’ve always found it difficult to capture who I am and what I do in the written form. To me, connection happens face-to-face rather than in flowy descriptions and lo...
www.kinky.nl
3: Angela, droom lichaam en geweldige recenssies hier.
Schrijf me om elkaar beter te leren kennen.
Ik ben een jong meisje met een engelachtig gezicht en een onschuldige glimlach, maar vol morbide en ondeugd. Mijn lichaam is een tempel van seks, in mijn armen zul j...
www.kinky.nl
Nu is het helaas zo dat ik A; niet in de financiele mogelijkheid ben de dames alle 3 binnen een maand (of paar weken) te bezoeken. Ik zal moeten kiezen.... En, ik ben opzoek naar iemand die de tijd wil nemen, ik wil (kan) niet 2x klaarkomen, ik wil genieten, beetje "stoeien"/spelen. Dat ze op mn gezicht komt zitten b.v, beetje teasen. Meer de stoute GFE dan de wilde PSE dus.....
Willen jullie jullie licht eens schijnen?