WHEM Keuze-stress A,dam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Nicknameless

Wandelaar
25
12/01/22
15
7
Goedemorgen medewandelaars. Mijn eerste post hier, na een flinke tijd meelezen. Wellicht niet de meest gebruikelijke manier van een eerste post. Maar ik vond het zelf wel een mooie.

Ik wil van de week een leuk uurtje beleven in Amsterdam. Maar nu zijn er 3 dames waar ík niet uit kan kiezen, hopelijk dat jullie meningen iets kunnen sturen?

1: Anabell, haar figuur en tattoo's. Totaal wauw-factor voor mij!

2: Natasha, prachtige dame, grote borsten. Geweldig!

3: Angela, droom lichaam en geweldige recenssies hier.

Nu is het helaas zo dat ik A; niet in de financiele mogelijkheid ben de dames alle 3 binnen een maand (of paar weken) te bezoeken. Ik zal moeten kiezen.... En, ik ben opzoek naar iemand die de tijd wil nemen, ik wil (kan) niet 2x klaarkomen, ik wil genieten, beetje "stoeien"/spelen. Dat ze op mn gezicht komt zitten b.v, beetje teasen. Meer de stoute GFE dan de wilde PSE dus.....

Willen jullie jullie licht eens schijnen?

Natasha kan echt lekker pijpen en gaat graag op je gezicht zitten, maar het blijft wel allemaal een beetje professioneel. Met de andere twee heb ik geen ervaring, alhoewel Angela wel op mijn lijstje staat.

Hmmm ik zou van 3 naar 2 naar 1 van die 2 gaan ;)

Zelf niet bij Natasha geweest maar wel overwogen in een korte Oost Europese fase; weet dat veel mannen weg van haar waren maar kreeg zelf ook wel een enigszins de zojuist genoemde 'beetje professioneel vibe' that being said; 4.5 uit 40 reviews op Kinky zegt wel iets zou ik durven te beweren. Over die Angela zojuist wel paar notes gelezen van gasten hier die wel soortgelijke smaak als mij en potentieel jou hebben zeg die PSE/GFE mix...het is dat het A'dam is en (daar standaard wordende) 200pu anders zou ze linea recta hoog op mijn lijstje komen!

Anabell is straks op vakantie, dan komt ze waarschijnlijk voor de maand mei niet weer terug in Amsterdam. De komende week is dus wel ongeveer de laatste mogelijkheid om haar op korte termijn te zien en ik denk dat ze wel voldoet aan je wensen van meer stoute GFE dan de wilde PSE.

200 voor een uur, deze komen alle drie bij de clown niet in aanmerking, maar als ik je zo lees zou ik voor de wat oudere gaan, deze zijn meestal zelf ook rustiger, 9 van de 10 keer is de date niet klaar als je bent gekomen, is ook wel wat waard, de jongere willen meestal, en ik zeg, meestal je zo vlug mogelijk buiten hebben, met wat ouder is dit in de meeste gevallen niet, althans mijn ervaring. En nog een bijkomend punt is dat ze goedkoper zijn, als je zo bekijkt is de vierde wip een bonus wip.
Zo denkt Bassie erover.

Dank jullie wel allemaal!

Eens hoor, €200/uur is een flinke lap geld. Maar "hier" lijkt dat normaal (te worden?). Ik nijg zelf heel erg naar Anabell toe, voornamelijk vanwege haar uiterlijk. Ik hou jullie op de hoogte dmv een recenssie van de week!

Zelf altijd goede ervaringen met Natasha, de andere twee nog niet bezocht.

Ik dacht heel even aan half uur dame #1 en half uur dame #2, dan kom je op 250 samen, maar snap dat dat klinkt als te kort de tijd hebben en als je van buiten de stad komt is dat ws ook niet praktisch.

Ik heb Anabell en Angela ook allebei op mijn lijstje staan maar allebei vind ik ze te duur. € 200 voor een uur. Daar kan ik als ik goed zoek zelfs 4 bezoekjes van afleggen. Ik vind dat allemaal net wat te hoog. Hoewel ik ze graag zou bezoeken. Ik zou neigen dus naar 1 of 3 en zou daar ook geen keuze uit kunnen maken.

Met beide heb ik wel eens contact gehad en ik vond het nadeel dat ze toen allebei in een hotel ontvingen. Ik ga liever naar een appartement. Dus dat was toen ook een reden om niet te gaan. Inmiddels zijn ze ook allebei weer in prijs omhoog gegaan. Weet trouwens niet waar ze nu ontvangen.

Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan