WHEM Kendall, Rotterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik had haar ook al vermeld bij de topic 'petit dames' met de opmerking dat ze wel een aparte figuur had. Toen gaf iemand aan dat het leuk alsof haar hoofd is geshopt. Foto 17 is dan inderdaad wat gek. Is ze het echt? Geen idee maar geef het wel even mee.

heb haar te kort via videocall gezien om te kunnen beoordelen of zij inderdaad meisje van de foto is.
Via de chat pzc, tongzoenen wel mogelijk tegen meerbetaling, Maar op de 1 of andere manier vertrouw ik het toch niet.
Heb toch bedankt met de mededeling.....te mooi om waar te zijn.

Inderdaad opvallende foto's.
Type instagram en facebook. Geen naakt.
Op sommige foto's lijkt het hoofd te groot.
Ik heb de foto's nergens anders gevonden.
Behalve eentje die eerder ooit is gebruikt op redlights.
Maar het lijkt me toch duidelijk: veel te mooie jonge meid + instagram foto's = 99% kans dat je haar niet gaat zien

Waarom zou zo'n mooie jonge meid dingen als anaal bij klant en prostaatmassage aanbieden?
Ik verwacht dat zij wel op makkelijkere en leukere manieren meer geld kan verdienen dan in de kont van klanten te gaan wroeten.
Gewoon als instagram model of zo?
Of gangstersletje?
Maar goed, ze biedt videocall aan dus deze hele discussie is onnodig.
Maar ik zet mijn geld erop dat er iets niet in de haak is.
Succes voor degene die het wil gaan proberen.

Er is flink geplakt op de foto's met de grote hoofden, kijk maar op de hals op allemaal een donkere streep. En wel tatoo en geen tatoo. Riekt naar de misdaad.

Het lijkt mij helemaal niet om die Dajana Gudić te gaan. Dat is gewoon iemand die toevallig dezelfde bikini heeft. Het beeld van Dajana Gudić is nota bene niet eens een foto, maar een still uit een filmpje. Een match met het kinky-profiel kan ik niet vinden op haar Instagram.

Ook die Lisa ter Horst lijkt er m.i. niet op.

Er is zeker een en ander gephotoshopt, maar deze vrouw ziet er gewoon een beetje apart uit.

De moraal van het verhaal is dat er niet een originele foto bij zit.
Overigens zijn er gisteren enkele foto's toegevoegd, ook allemaal nep met een ander hoofd erop geplakt.
Kleuterschool niveau.

wat ik nou niet begrijp..
en dat gebeurt talloze keren..deze dame MOET gewoon klanten hebben..pak op zijn minst 10-15 in de week..
en dan is niemand op dit forum ,want die MOETEN hier gewoon tussenzitten..die dit even ontkracht..
ik had laatst in Breda al een afspraak met haar..maar werktechinsch kwam er iets tussen..en dat gaat hoe dan ook voor..mensen in de kou laten staan kan niet
maar als ze weer een keer hier in de buurt neerstrijkt ga ik ze zeker opzoeken en beschrijven hier..
dus meelezers ..laat je horen..

Valt wel mee volgens mij...of juist tegen.
Bedenk dat 95% van de wandelbroeders niet op deze site leest of schrijft.
Er zijn nu maar 3800 leden, hoeveel wandelbroeders zouden er wel niet zijn?
Dus veel goede info komt er zelden binnen.

sta je nog van te kijken..
schrijf maar eens een recensie over een iets meer dan average dame..
gelijk priveberichten van users hier die nooit posten
waar ontvangt ze,heb je een straatnaam?,pijpt ze zonder,is ze echt 1,70m?
zulke dingen..maar verder hoor je of zie je niemand

wat ik nou niet begrijp..
en dat gebeurt talloze keren..deze dame MOET gewoon klanten hebben..pak op zijn minst 10-15 in de week..
en dan is niemand op dit forum ,want die MOETEN hier gewoon tussenzitten..die dit even ontkracht..
ik had laatst in Breda al een afspraak met haar..maar werktechinsch kwam er iets tussen..en dat gaat hoe dan ook voor..mensen in de kou laten staan kan niet
maar als ze weer een keer hier in de buurt neerstrijkt ga ik ze zeker opzoeken en beschrijven hier..
dus meelezers ..laat je horen.

Richard, deze dame bestaat niet!! Dus geen klanten vriend.
ok dat zeg jij 'vriend'..maar waarom dan geen reactie in dit topic
zo van 'ik heb met haar afgesproken en heb een half uur staan wachten',of 'ik moest vantevoren eerst betalen via Tikkie..'
ik heb zelf enkel app contact met haar gehad een paar weken terug ,maar dat kan ook haar planner geweest zijn..weet ik dus niet..
niemand licht hier verder iets toe..

Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan