WHEM Kendal, Rotterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Voor mee foto's haar Insta:

Ze doet op bijna iedere foto/video zo raar met de mond….. en dr tarief is te hoog om dr ff te proberen.
Hopelijk komt er snel een recensie voor deze op t oog best een topper

Ja gek hè dat ze je snel afwerkt als voor 15 min een date hebt. Maar je bent zwaar teleurgesteld en toch wil je terug? Dat heb ik ook altijd in restaurants, binnen 20 minuten een 3 gangendiner naar binnen harken en voor de gezelligheid €150 afrekenen maar lekker dat het smaakte joh. Volgende week weer.......not!!

Laatst bewerkt door een moderator:
Heeft iemand ervaring met deze dame?
Verplaatst zich regelmatig tussen Rotterdam en Amsterdam.
Kendal is een heerlijke trans heb een avond met hem en lorena gehad.. lorena is van Turkse afkomst. Ze had weinig input en zat meer aan de witte poeder dan aan m'n pik hahah. Over t algemeen wel een top verschijning

Kendal is een heerlijke trans heb een avond met hem en lorena gehad.. lorena is van Turkse afkomst. Ze had weinig input en zat meer aan de witte poeder dan aan m'n pik hahah. Over t algemeen wel een top verschijning

Deze bedoel je toch? Dat is toch geen Turk ?
Ze spreekt Spaans en Italiaans, niet dat je dan geen Turk kan zijn….

maar aan dr accent te horen, heb weleens met de gevideobeld, is ze Zuid Amerikaans

Ze is trouwens in een korte tijd ineens best vrouwelijk geworden, geen idee hoe ze dat gedaan heeft want ze ziet er naturel uit. Kan natuurlijk ook fotoshop en een cursus poseren zijn……. Maar ik vind haar veelste duur voor een, wel echt vrouwelijke, travestiet.

maar aan dr accent te horen, heb weleens met de gevideobeld, is ze Zuid Amerikaans

Ze is trouwens in een korte tijd ineens best vrouwelijk geworden, geen idee hoe ze dat gedaan heeft want ze ziet er naturel uit. Kan natuurlijk ook fotoshop en een cursus poseren zijn……. Maar ik vind haar veelste duur voor een, wel echt vrouwelijke, travestiet.
Lichaam komt overeen met de foto's alleen vind ik haar gezicht niet erg aantrekkelijk.. ze is wel ok in bed. Heb haar betrapt op Turks spreken via de telefoon. Stuurde een spraakmemo naar een klant of vriendin toen ik met haar was. Ze is leuk voor 1 x maar niet erg bijzonder

Lichaam komt overeen met de foto's alleen vind ik haar gezicht niet erg aantrekkelijk.. ze is wel ok in bed. Heb haar betrapt op Turks spreken via de telefoon. Stuurde een spraakmemo naar een klant of vriendin toen ik met haar was. Ze is leuk voor 1 x maar niet erg bijzonder
Zie dat Ze inderdaad stuk lekkerder geworden is hahaha nog maar is ff uitproberen

Ik had haar in februari bezocht, ze heeft wel lekkere vrouwelijke lichaam en lekker ass. Ook hygiënisch om lekker te eten. Maar die hoofd zag mannelijk uit was beetje teleurstellend, samen met die 24cm van haar. Was max 15cm

Hm
Dus rotkop en 9cm kleiner dan in avertentie. Waarom zou ze dan in godsnaam 150 vragen?

Ze is geldwolf, ze wou 150 voor uurtje. ik heb geweigerd, het was mijn eerste bezoek aan haar. Gekozen voor halfuurtje, wel vol gemaakt dankzij het voorspel. Ik mocht lang haar rimmen, dat vond ze lekker en toen haar geneukt. Raar maar ik mocht van niet douche omdat ik kort bleef, zogenaamd ze heeft badkamer niet opgeruimd. Overigens ze is z'n typetje, die zichzelf de best vind. Als je haar bezoekt moet je vantevoren echt duidelijke afspraken maken.

Bijlagen

• 92FC14E8-2742-4A55-AADF-0C7493F3D67E.png
    92FC14E8-2742-4A55-AADF-0C7493F3D67E.png
    310,9 KB · Weergaven: 96
Laatst bezoek gedaan bij Kendal, en tot mijn verbazing valt er niet over haar te spreken. Ze discussieert om alles, heb betaald voor een uurtje en na 35 minuten geeft ze al aan dat je moet verlengen anders staat haar volgende klant voor de deur? Communicatie was gebrekkig, douche stonk enorm naar een spoelkeuken, ze was zelf niet erg fris. Hing een naar geurtje beneden. Heb het gelaten voor wat het is en ben vriendelijk vertrokken. Haar gezicht is ook mannelijk in het echt, Photoshopt haar foto's zwaar.. heb na het bezoek haar advertentie goed bekeken en geilheid maakt echt blind 😂😂😂 haar lichaam is zeker niet verkeerd maar echt niet zoals de foto.

Bijlagen

• 5B868AFA-5CA9-4406-83F9-E1F6EB79128A.png
    5B868AFA-5CA9-4406-83F9-E1F6EB79128A.png
    522,5 KB · Weergaven: 83
  • 69AC381C-8C5F-46BE-B140-5C9010375773.jpeg
    69AC381C-8C5F-46BE-B140-5C9010375773.jpeg
    22,3 KB · Weergaven: 75
  • E2615C7A-E489-416D-AB73-D569B1D4B85A.png
    E2615C7A-E489-416D-AB73-D569B1D4B85A.png
    443,9 KB · Weergaven: 73
  • B3146BD9-D731-4EB5-89B2-731368B2B0FE.png
    B3146BD9-D731-4EB5-89B2-731368B2B0FE.png
    286,6 KB · Weergaven: 71
😂 ik volg haar op Insta en zie dr vaak voorbij komen op Insta en ik zag al een paar rode vlaggen

Zit dr mond tijdens de date vaak zo?

Bijlagen

• C721114C-E255-4415-9CC3-F16AF82B5005.jpeg
    C721114C-E255-4415-9CC3-F16AF82B5005.jpeg
    100 KB · Weergaven: 92
  • BCEE309F-CB69-485B-A0A8-CAC17BD7BEB4.jpeg
    BCEE309F-CB69-485B-A0A8-CAC17BD7BEB4.jpeg
    107,2 KB · Weergaven: 87
Hier ben ik in aantal jaar geleden een paar keer geweest. Het werd iedere keer slechter. Zit behoorlijk aan de poeder, de prijzen zijn nu €250 per uur. Denk dat ze nu voor haar verslaving werkt en werkt je snel af.

Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan