Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenZusje van André van Duin ?Ze doet op bijna iedere foto/video zo raar met de mond…..
Wat jij alles binnen 15 min voor elkaar krijgt/af kunt werken qua handelingen ...Ze werkt je snel af en doet helemaal geen moeite, zou hem wel nog een keer doen omdat die zo geil is hij is vaak met Lorena
Kendal is een heerlijke trans heb een avond met hem en lorena gehad.. lorena is van Turkse afkomst. Ze had weinig input en zat meer aan de witte poeder dan aan m'n pik hahah. Over t algemeen wel een top verschijningHeeft iemand ervaring met deze dame?
Verplaatst zich regelmatig tussen Rotterdam en Amsterdam.
Kendal is een heerlijke trans heb een avond met hem en lorena gehad.. lorena is van Turkse afkomst. Ze had weinig input en zat meer aan de witte poeder dan aan m'n pik hahah. Over t algemeen wel een top verschijning
Lichaam komt overeen met de foto's alleen vind ik haar gezicht niet erg aantrekkelijk.. ze is wel ok in bed. Heb haar betrapt op Turks spreken via de telefoon. Stuurde een spraakmemo naar een klant of vriendin toen ik met haar was. Ze is leuk voor 1 x maar niet erg bijzonderI have returned to satisfy and please you
Hello i am Lorena. I am new in Nederland. I love a lot the sex.I am very sexy and hot Colombian she-male You can do everything with my dick because is very hard and ...www.kinky.nl
Deze bedoel je toch? Dat is toch geen Turk ?
Ze spreekt Spaans en Italiaans, niet dat je dan geen Turk kan zijn….
maar aan dr accent te horen, heb weleens met de gevideobeld, is ze Zuid Amerikaans
Ze is trouwens in een korte tijd ineens best vrouwelijk geworden, geen idee hoe ze dat gedaan heeft want ze ziet er naturel uit. Kan natuurlijk ook fotoshop en een cursus poseren zijn……. Maar ik vind haar veelste duur voor een, wel echt vrouwelijke, travestiet.
Zie dat Ze inderdaad stuk lekkerder geworden is hahaha nog maar is ff uitproberenLichaam komt overeen met de foto's alleen vind ik haar gezicht niet erg aantrekkelijk.. ze is wel ok in bed. Heb haar betrapt op Turks spreken via de telefoon. Stuurde een spraakmemo naar een klant of vriendin toen ik met haar was. Ze is leuk voor 1 x maar niet erg bijzonder
I have returned to satisfy and please you
Hello i am Lorena. I am new in Nederland. I love a lot the sex.I am very sexy and hot Colombian she-male You can do everything with my dick because is very hard and ...www.kinky.nl
Deze bedoel je toch? Dat is toch geen Turk ?
Ze spreekt Spaans en Italiaans, niet dat je dan geen Turk kan zijn….
maar aan dr accent te horen, heb weleens met de gevideobeld, is ze Zuid Amerikaans
Ze is trouwens in een korte tijd ineens best vrouwelijk geworden, geen idee hoe ze dat gedaan heeft want ze ziet er naturel uit. Kan natuurlijk ook fotoshop en een cursus poseren zijn……. Maar ik vind haar veelste duur voor een, wel echt vrouwelijke, travestiet.
Hm
Dus rotkop en 9cm kleiner dan in avertentie. Waarom zou ze dan in godsnaam 150 vragen?
Lichaam komt overeen met de foto's alleen vind ik haar gezicht niet erg aantrekkelijk.. ze is wel ok in bed. Heb haar betrapt op Turks spreken via de telefoon. Stuurde een spraakmemo naar een klant of vriendin toen ik met haar was. Ze is leuk voor 1 x maar niet erg bijzonder
ik volg haar op Insta en zie dr vaak voorbij komen op Insta en ik zag al een paar rode vlaggen
Zit dr mond tijdens de date vaak zo?