Kelly Hilversum

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Turpin

Newbie
Forumpionier
8
08/07/21
17
1
Deze "dame" Kelly adverteert niet elke dag maar vandaag stond "ze"er weer op afspraak gemaakt om haar te bezoeken maar wist van eerder contact dat het een oplichter is
ze laat je naar een appartementencomplex komen je mag niet voor de deur parkeren i.v.m. de buren een heel mooi ingepakt verhaal of je wel schoon ben en ga zo maar verder. Maar als je bent gearriveerd dan moet je ff een tikkie betalen voordat (daar gaan we weer) "ze"de deur open doet LoL het hele spelletje maar even meegespeeld vanaf de bank thuis en ja hoor daar kwam het tikkie, toen ik zei dat ik voor de deur stond. Daarna zei dat het tikkie niet werkte omdat er oplichter in mijn scherm stond werd ik afgekapt en het tikkie werd heel snel weer verwijderd. Maar goed als het allemaal te mooi lijkt om waar te zijn is dat meestal ook zo. Een paar aardige foto's en ook geen hoog tarief dus dat lijkt dan wel wat. Waarschijnlijk morgen weer nieuwe foto's en ander telefoonnummer en ook weer een geraffineerd verhaal. trap er niet in de meeste van ons doen dat ook niet maar goed. FF nummer googlen als controle helpt ook voor diegene die het nog niet wisten "wie heeft gebeld"

Succes,

Turpin

Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan