- Intiem
- 3,00 ster(ren)
- Pijpen
- 1,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Blond
- Cupmaat
- D (fake)
- Lengte
- 1.50 m - 1.60 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 20 minuten
- Shift
- Middag
- Dag
- Vrijdag
- Totale kosten (in euro)
- 40
- Algemene beoordeling
- 2,00 ster(ren)
Na mijn Haags avontuurtje van afgelopen maandag was ik vandaag weer in de Doubletstraat. Na een paar keer heen en weer gewandeld te hebben besloot ik om bij Kelly naar binnen te gaan, dit kwam door haar mooie blonde bobline maar vooral haar billen. Ik overhandigde 40 euro en wilde me terwijl ik me aan het uitkleden was 5 euro terug geven, ik zei dat ze die lekker mocht houden. Ze zat al op bed dus ik kon jammer genoeg niet tegen die billen aan schuren. Ze begon me te pijpen met haar billen naar mij toe maar kon haar gezicht goed zien, het viel me op dat zowel de handeling als de emotie in haar gezicht niet al te best waren. Ze oogde moe en het ging op automatische piloot, het eerste standje cowgirl zat ook niet veel passie in die ik meestal bij andere latinas wel ervaar. Ze vroeg of ik een ander standje wilde en ging voor de prone bone, echt nauw voelde ze niet en had daardoor moeite met klaarkomen maar het gezicht hoe die billen bewogen bij de stoten was wel een genot om te zien. Uiteindelijk ging ik trekken en speelde ze met mijn tepels, ik spoot het condoom vol en ging me opfrissen.
Ik probeerde een praatje te maken en eigenlijk was het best een lieve meid, ze leek er weer helemaal zin in te hebben. Ze werkt in ieder geval elke avond en gaat rond kerst terug naar het Dominicaanse Republiek. Ze ziet er leuk uit en komt lief over maar de daad zelf is het niet helemaal voor mij en dat is nou net waar ik voor kwam.
Ik probeerde een praatje te maken en eigenlijk was het best een lieve meid, ze leek er weer helemaal zin in te hebben. Ze werkt in ieder geval elke avond en gaat rond kerst terug naar het Dominicaanse Republiek. Ze ziet er leuk uit en komt lief over maar de daad zelf is het niet helemaal voor mij en dat is nou net waar ik voor kwam.
Laatst bewerkt: