Recensie Kells en Sisi, Zoetermeer 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

de Dokmeester

Verbannen
7
03/09/24
12
2
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Anders
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/speed-date-footjobhandjob_8141099
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Mijn vaartuigje was al weer aan een dokking toe.
Dus vandaag naar Zoetermeer afgereist, voor een primeur: een topless aftrek date door twee dames. Aangekomen,
en als dan de deur open gaat, weet je niet wat je ziet: twee lekkere, frisfruitige zeer knappe super leuke Hollandse meiden ! De ene blond met een mooie volle D cup. De andere zwart harige slanke meid met een lekkere stevig B cupje. Ze zijn bijzonder gezellig, zeer vriendelijk, gastvrij en zorgen dat je snel op je gemak bent mede door hun leuke humor. Met zijn tweeën trekken / masseren ze met olie het vaartuigje de zevende hemel in ! Twee schatten die werkelijk een verrukkelijk happy end bezorgen, waarbij zeker niet moeilijk wordt gedaan indien je hun borsten wilt knuffelen. Door deze meiden heb ik een heerlijke, zeer aparte subtiel uitgevoerde, relaxte date mogen beleven.
Beide meiden doen niet aan andere sexuele diensten, maar wat mij betreft voor herhaling vatbaar !
 
Relatief lage prijs voor 2 meiden. Maar is dan ook maar 'n kwartiertje.

Ik heb al 'n kleine 5 minuten nodig om uit te kleden, en zo'n 5 om aan te kleden. Blijft er niet veel tijd over.
Nee, zo werkt het helemaal niet met deze twee meiden ! Het zijn beslist geen klok kijksters en doen alles op hun gemak en zeer relaxed. Het kan allemaal voor slechts 6 tientjes plaats vinden. Waar vind je dat voor een trio ! Ik heb gewoon 100 betaald, eigen keuze en zou als Dokmeester wel zien waar het schip zou stranden. Ik ben gewoon niet kinderachtig, ben een proffesionele Dokmeester.
 
Nee, zo werkt het helemaal niet met deze twee meiden ! Het zijn beslist geen klok kijksters en doen alles op hun gemak en zeer relaxed. Het kan allemaal voor slechts 6 tientjes plaats vinden. Waar vind je dat voor een trio ! Ik heb gewoon 100 betaald, eigen keuze en zou als Dokmeester wel zien waar het schip zou stranden. Ik ben gewoon niet kinderachtig, ben een proffesionele Dokmeester.
Nou nou, ik kan 2 dames die je even aftrekken niet echt een trio noemen. Ok, je bent wel met zijn drieën dus technisch gezien klopt het wel maar onder een trio versta ik andere dingen dan de handkar.
 
Ik ben er geweest, mijn droom ook eens om door 2 meiden afgetrokken te worden werd eindelijk waarheid.

Voor de rest is niets mogelijk bij hun wat ook aangeven wordt in de adv.

Adres gekregen en naar flat gereden en makkelijk gratis parkeren.
Aangebeld en met enige spanning naar boven.
Ja toen ging de deur open en pff wat lekkere een wat donkere Nl meid deed de deur open met brilletje op.
Vriendin is blond en mollig maar ook mooi.

Allebei heel vriendelijk en dus uitkleden maar en liggen in het midden van het nette bed.

Links en rechts de meiden en deden trui en bh uit,ja lekker …en mocht eraan zitten ook nog.
Ja toen allebei een handje op de kleine man en rustig op gang komen heerlijk 2 handjes op de kleine met wat olie.
Pff wat een heerlijk gezicht 2 meiden die je lekker langzaam aftrekken.

Ik had 15 minuten maar de finishlijn was sneller bereikt natuurlijk toen de snelheid omhoog ging bij de meiden.
Even rustig bijkomen en aankleden maar weer.

Al met al ga zeker een keer terug binnenkort.

Als het tarief tenminste hetzelfde blijft wat het is en blijft een trekdate en 15 minuten is zo voorbij.
Met voeten gebruiken etc en wat ze nog meer aanbieden heb ik verder niks ,ieder zijn ding.
 
Terug
Bovenaan Onderaan