Recensie Katya, Amsterdam 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Henk5

Wandelaar
26
04/09/23
39
12
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/2481193-kate
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vanmiddag bij Kathy in Amsterdam Zuidoost geweest voor een half uurtje. Bij binnenkomst moest ik eerst ff douche. Vervolgens op bed lekker getongzoend wat ze goed doet. Ik heb haar toen lang gebefd wat ze kon waarderen. Een condoom om gedaan en in missionaris geneukt. Ze heeft me zonder condoom klaar gepijpt wat erg lekker was. De fotos kloppen en ze heeft een heel mooi figuur.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op gezicht
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
250
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Afspraak gemaakt met deze Katya, het was vrij makkelijk communiceren met haar (of haar planner).

De locatie is goed bereikbaar dichtbij een station in Amsterdam Noord. De ontvangstruimte zelf is echter zeer pover. Het is een soort pand met allerlei kleine studios voor vluchtelingen of studenten o.i.d. Bij binnenkomst al een muffe geur omdat je bij de keuken instapt. Ook de badkamer stond half onder water met allerlei natte vieze handdoeken op de vloer en een wasbak gevuld met haar en aanplak derrie. Het bed was voldoende, maar ook een beetje vies met vlekken. Ook krijg je geen droge schone handdoek. Allemaal niet bevorderlijk voor de sfeer. Je komt inderdaad voor het neuken, maar voor deze prijzen mag je toch meer verwachten dan een afwerkplek. Het was allemaal gedurende de hele date een afleiding.

Haar uiterlijk was goed. Ik kan me niet vinden in de woorden van de gewaardeerde collega in het andere draadje:

Blond, blank en hele mooie blauwe ogen. Net een Vikingprinses.

Haar haren waren inderdaad blond en ze heeft inderdaad gekleurde ogen, maar bij mij kwam het nogal onnatuurlijk over. Ze ziet er uit als een zuidelijke Slavische meid, niet een Noordse buur. De kleurtjes leken uit potjes te komen, maar goed, dat hoeft niet waar te zijn en dat maakt verder ook niet uit. Ik denk dat de foto's voor zichzelf spreken, daar wijkt ze niet zo heel veel van af.
Ze is mooi en heeft een strak lichaam. Niet te dun en ook geen sporen van vet of hangend huid. Haar borsten zijn een goede handvol en ze heeft een strakke poes. Haar gezicht is ook fijn en niet doorsnee, ze is gewoon een knappe meid met een ondeugende uitstraling.

De handelingen waren redelijk. Zoenen doet ze mee, maar niet super intens. Ze was ook niet muntfris vanuit haar mond, wat weer een minpuntje was. Pijpen was actief en voldoende. Het neuken zelf was lekker omdat ze goed initiatief neemt en ook graag bovenop zit.
Ze heeft een leuke persoonlijkheid en spreekt genoeg Engels om wat basis gesprekjes te voeren. Ze probeert wel wat van de tijd af te snoepen waar mogelijk en komt niet alle afspraken na, maar dat is volgens mij meer omdat ze de afspraken vooraf niet zelf maakt of niet begrijpt.

Ik vond het geen slechte date, maar dat was meer omdat ik ontwapend was door haar uiterlijk. De locatie was slecht, maar een goede schoonmaak zou dat al flink kunnen verbeteren. Ze zou ook zomaar elders kunnen zitten de volgende keer. Op herhaling zou ik denk ik niet gaan. Wellicht als het halfuur tarief omlaag gaat.
 
Terug
Bovenaan Onderaan