Recensie Katy, Amsterdam 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Befkoning1989

Newbie
5
10/05/23
3
3
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
2,00 ster(ren)
BDSM spel
1,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
1,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Anaal bij klant
1,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
1,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
1,00 ster(ren)
Highclass companion
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/7283901-katy
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Afgelopen week deze dame maar eens bezocht. Contact verliep snel via WA. Haar Engels is niet best, maar ze had een lijst gestuurd welke diensten zij aanbied met de prijs erbij

Eenmaal aangekomen heeft ze netjes haar huisnummer doorgegeven waardoor ik binnen in de kamer stond. Het is best een aantrekkelijke meid, maar gesprek zit er niet in.

Nogmaals aangegeven dat ik voor een half uur kwam. Eerst heb ik haar lekkere poes mogen proeven. Na ongeveer 10 min vond ze het wel goed en wilde ze direct op mij zitten. Aangegeven dat ze eerst zc mag zuigen en daarna mag ze op me zitten. Vervolgens gebruikte ze veel tissues om mijn pik schoon te maken. Daar hou ik niet zo van, maar goed, toch maar toegelaten. Helaas pijpte ze niet met volle overgave, maar ik was al behoorlijk ver om te spuiten. Gevraagd of zij toch snel op me wilde gaan zitten mc, maar het was al helaas voor mij klaar. Spuitend en al op ons beide klaargekomen.

Wat ik al eerder zei, praatje zat er niet in. Ik kies ze wel uit. Het vreemde was dan ook dat ze eten wilde bestellen en mij hulp vroeg. Via thuisbezorgd een en al geregeld en was ze toch erg blij dat ik dit voor haar kon regelen.

Herhalingsvatbaar is niet groot, maar ze ziet er wel lekker uit.
 
Klopt, ze wilde al eerder stoppen met beffen en het pijpen duurde niet eens 2 min. Maar goed lag ook aan mij dat ik haar best geil vond. Door de professionele houding heb ik niet zo leen pretrig gevoel. Maar ik kies zelf ervoor om dvp te bezoeken
 
Ik ben ook bij haar geweest, maar het viel heel erg tegen.
Ze wil je met 15min naar buiten werken als je voor 30min betaald.
Als je probeert te "rekken" wordt ze heel erg kribbig.
Zal later nog een review schrijven.

Er is trouwens al een topic van Katy, dus misschien dat een @admin dit combineren.


//Edit mod: voegen we niet samen. Whem topics en recensie topics staan los van elkaar.


@admin dan eventueel de recensie die in haar WHEM topic staat hierheen verhuizen?
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan