Ook bij haar geweest.
Klein en lekker ding. Heel lekkere boobs, volle cup C en 2 tepelpiercings, kreeg er niet genoeg van. Ze kust je voluit, en tongde zelfs wat, kom je niet vaak tegen.
Alles is met condoom, ook pijpen, maar vind ik niet erg - liever safe then sorry. Ze werd zelf klets en kletsnat, en genoot dus duidelijk, bij het beffen kwam ze volgens mij duidelijk klaar. Heeft ook graag als je goed hard doorstoot, kreunt ze wat geiler. Ik was helaas te heet om haar een lange harde beurt te geven, want aan dat tempo was ik na 8 stoten klaar 
Klaargekomen met haar on top, met zicht op haar lekkere tieten. Spijtig genoeg ging ze heel snel van mij af, eigenlijk bijna terwijl ik nog aan het klaarkomen was. Voor de rest is ze heel stil, en is het moeilijk om met haar te blijven praten (nu daar kom ik zeker niet voor), maar zit dan wel vol op haar gsm. Toen ik vroeg of het een drukke dag was zei ze zuchtend ja. Ik denk dus dat ze best wel een geile meid is, maarja wat teveel bezoekers naar haar zin.
Al bij al een lekkere date, maar naar het einde toe wat afstandelijk. Nadat ik gekomen was eigenlijk geen actie meer van haar kant, hoewel we best nog tijd hadden.
Herhalingsgevaar: misschien omdat het zo een lekker ding is.