WHEM Katrin, Amsterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

OIHLV

Meubelstuk
Forumpionier
4.227
30/06/21
4.219
49
Omdat vele dames zeggen dat ze 'new' zijn hier, ben ik benieuwd: Zijn ervaringen met Katrin, ze heeft toch zeer aangename foto's gemaakt in het centrum van Amsterdam:

Holy shit!

Dat moet tijdens de superstille lockdown zijn geweest....maar dan nog...dat soort foto's bij de Dam en het Rokin....dat is echt crazy....dan had ze ws. een winterjas aan die ze heel snel uit deed, maar dan nog.....ze is niet helemaal mijn type, maar die serie is ronduit geweldig! :)

ik had contact met haar gehad, en een video ontvangen.
ze antwoorde dat pzc, zoenen, en 69 mogelijk is in half uur.
maar toch vertrouwde ik het niet helemaal.

plus het app contact was best ongeinteresseerd met overal een simpele yes.
mijn onderbuik gevoel zei mijden helaas

Dat snap ik wel, hoewel die foto's ontegenzeggelijk van die dame in Amsterdam zijn gemaakt.

Ik vraag me nog steeds af hoe ze dat gedaan hebben. Dat kan echt alleen in die paar lockdown weken zijn geweest dat je tussen 22 uur en 04.30 uur de straat niet op mocht.
Anders heb je gegarandeerd hommeles als je zo naak op de Dam gaat poseren. Er reden daar ook politie-busjes af en aan toen.

ik had contact met haar gehad, en een video ontvangen.
ze antwoorde dat pzc, zoenen, en 69 mogelijk is in half uur.
maar toch vertrouwde ik het niet helemaal.

plus het app contact was best ongeinteresseerd met overal een simpele yes.
mijn onderbuik gevoel zei mijden helaas
Ik weet niet of je die video nog hebt @asianlover7 , wellicht weet jij nog of ze eruit zag zoals de dame op de huidige profielfoto van het nummer uit de advertentie?

If so: 🤩🤩🤩

Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan