- Intiem
- 4,00 ster(ren)
- Pijpen
- 4,00 ster(ren)
- Zoenen
- 2,00 ster(ren)
- Extra's
- Pijpen zonder condoom
- Gesproken taal
- Frans
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Voldoende
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Leeftijd
- 30-35
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- C (fake)
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Atletisch
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Dag
- Zaterdag
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/advertenties/8472176-katia
- Totale kosten (in euro)
- 200
- Algemene beoordeling
- 3,00 ster(ren)
Eindelijk een bezoek kunnen brengen aan Katia. Ik heb er geen spijt van maar een kleine kans dat ik haar opnieuw zal bezoeken. Katia is de dame van de foto's en heeft dus een geweldig lijf, maar alleen had ze zich niet zo mooi opgemaakt en uitgedost als op foto's en in video van advertentie.
Het werk lijkt ze met behoorlijke tegenzin te doen. Ze was niet onvriendelijk, maar toonde geen interesse. Ze was veel met haar telefoon bezig tijdens mijn bezoek. Hierbij hielp het ook niet dat ze weinig Engels kan en ik ben zelf niet in staat om soepel te converseren in het Frans, Spaans, Portugees of Italiaans (haar talen).
Wat betreft de dienstverlening was ik over het orale en intieme wel tevreden maar het zoenen werd met weinig enthousiasme gedaan.
Het zal niet verbazen dat ik alweer vrij snel buiten de deur stond (na 30 minuten, betaald voor uur), met wat gemengde gevoelens maar ook weer niet geheel ontevreden. Ze had me toch ook wel weer op bepaalde punten geboden waarvoor ik gekomen was
Het werk lijkt ze met behoorlijke tegenzin te doen. Ze was niet onvriendelijk, maar toonde geen interesse. Ze was veel met haar telefoon bezig tijdens mijn bezoek. Hierbij hielp het ook niet dat ze weinig Engels kan en ik ben zelf niet in staat om soepel te converseren in het Frans, Spaans, Portugees of Italiaans (haar talen).
Wat betreft de dienstverlening was ik over het orale en intieme wel tevreden maar het zoenen werd met weinig enthousiasme gedaan.
Het zal niet verbazen dat ik alweer vrij snel buiten de deur stond (na 30 minuten, betaald voor uur), met wat gemengde gevoelens maar ook weer niet geheel ontevreden. Ze had me toch ook wel weer op bepaalde punten geboden waarvoor ik gekomen was