Iemand ervaring met deze dame?https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/sexy-kathia-2.html
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenCandy van in Bredene?Heb haar jaren geleden eens meegemaakt op een GB in Kortrijk samen met Candy (ook terug te vinden op Redlights). Was toen een fantastische ervaring, ik herinner me vooral haar deepthroat kunsten en ze kon geweldig squirten. Maar is wel en bijna 10 jaar geleden denk ik. Dus hoe ze het nu doet....I don't know.
Zowel bij candy als kathia al geweest. Lichte voorkeur toch voor candy.
Bezoek bij Kathia is al geruime tijd geleden. Toen nog in Bellegem bij kortrijk.
Was goed zonder meer, zeker niet slecht maar geen uitschieter. Ben er maar 1 keer geweest, bij candy ondertussen al meerder keren.
Ik dacht beiden 150€ voor een uurtje (voor Kathia niet zeker meer maar zou wel eens 180€ kunnen geweest zijn). Sowieso opgepast want pre corona prijzen, waarschijnlijk geindexeerd ondertussen.Wat is de prijs voor een uurtje met Candy of Kathia ?
Oké! Misschien moet ik dat wel eens in het achterhoofd houden! Is tijdje gelden bij beide dames. Misschien eerst beiden nog eens apart en dan eens trio voorsteld doen. Daar gaat mijn vakantiegeld.Trio met Candy en Kathia is wel mogelijk hoor… maar moet je op voorhand afspreken
Heb bij beiden eens gepolst en ze staan ervoor open
Tot nu toe nog niet gelukt maar staat op mijn bucketlist …..
Of we leggen samen en maken er een MMVV van?Oké! Misschien moet ik dat wel eens in het achterhoofd houden! Is tijdje gelden bij beide dames. Misschien eerst beiden nog eens apart en dan eens trio voorsteld doen. Daar gaat mijn vakantiegeld.
Wil er ook wel bij zijn danOf we leggen samen en maken er een MMVV van?
Sorry Dudes... als ik zin heb in een quartet dan huur ik nog wel een 4de dame.Wil er ook wel bij zijn dan
Zelfs als haar advertentie er staat neemt ze niet op, ik paniekeer niet, heb nog wel wat andere adresje op de lijstJe kan haar enkel bereiken op donderdag als ze haar ad plaatst
Nog eentje voor op je lijst, Candy bredene is van hetzelfde kaliber, zelfs net iets beter nog.Zelfs als haar advertentie er staat neemt ze niet op, ik paniekeer niet, heb nog wel wat andere adresje op de lijst
Bedankt, had recensie al gezien van CandyNog eentje voor op je lijst, Candy bredene is van hetzelfde kaliber, zelfs net iets beter nog.
Paar keer gebeld maar neemt nooit opHalf december 2022 eens bezoekje gebracht.
Mooie milf die ontvangt in een mooie discrete kader..
Iemand nog recent geweest? Ik merk dat haar vriendin Candy meer succes heeft..